21. nov. 2008

Šiviljska sprostitev

Zadnje čase me vedno bolj vleče stran od papirjev h kupčkom blaga, ki se skrivajo po stanovanju. Nekaj je blaga za oblačila, nekaj pa bombažkov, ki sem jih nakupila za izdelavo igračk, odejic..
In danes je prišla na vrsto igračka. Kroj ni nič posebnega, narisan doma po nešteto videnih igračkah v istem stilu. Za naslednjič bom malce popravila razmerja, sicer pa sem čisto zadovoljna.
Igračka je zašita iz bombažnega platna, obraz iz ostanka flisa, polnilo pa je staro pralno polnilo iz odslužene blazine.


5 komentarjev:

  1. Ej, kakšen simpatiko. Tega bi pa tudi jaz z veseljem k sebi stisnila. Danes je pravi dan za crkljanje.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna luškana stvarca. Te tvoje igračke so mi tako kjut. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Z-z-zajcek dolgouscek, kjutkan ima kozuscek :) Se ena lepa igraca!
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Te tvoje igračke so meni prav cortkane. Imajo tak lep obrazek. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...