15. jan. 2009

Blogerske nagrade

Ja, tudi pri nas se jim nismo izognili :) Pri blogih, ki jih spremljam v Readerju, ponavadi ob branju poste z nagradami preskočim. Bolj me zanimajo izdelki, tehnike, materiali..
Ker pa sem nagrado dobila, je prav, da nadaljujem krog, kajne? Čeprav sem ponavadi pri verižnih pismih, kar tele nagrade pravzaprav so, vedno tista, ki krog prekine. Enostavno ne maram smetit.

Mravljica je kar sama izdelala simpatičen znak z nagrado :) Ker sem jo prejela tudi jaz, vam znak lahko pokažem kar tule.



Bolha mi je podelila tole nagrado:
Pravila so:
1. Publish the Award on your blog/objavi nagrado na svojem blogu
2. Link the person from whom you have received the Award/naredi povezavo do osebe, ki ti je nagrado podelila
3. Pass it on to as many as you like/posreduješ jo lahko neomejenemu številu oseb
4. Link these people on your blog/naredi povezave do njihovih blogov

Da bi šla izbirat in linkat bloge? Ne, ne bom. Zaslužite si jo vse ustvarjalke, ki sem vas včasih spremljala na otočku, zdaj pa z veseljem berem vaše bloge. Ja, še vedno sem "špil-ferderber".

1 komentar:

  1. No, pa sva že dve "špil-ferderberki" :). Izbiranje in podeljevanje nagrad mi ne gre, ker ste vse blogerke ustvarjalne in cenim vaš trud in prizadevanje.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...