5. jan. 2009

Tilda na post podlagi

Danes me je v nabiralniku pričakal velik in težak paketek, v katerem je bila moja nova štampiljka za ozadje. Pa jo je bilo treba hitro preizkusit :) Odtis sem naredila z distress blazinico, ki mi je prva prišla pod roke, kar na račun iz paketka, potem pa mi ga je bilo škoda vržt stran.
Na srečo je bil odtis narejen v barvi, ki sem jo včeraj uporabila, ko sem barvala tole Tildo. Z distress blazinicami so pobarvani tudi obraz, lasje, škornji in drva. Le košara za drva je pobarvana kar s Sakurinim Stardust pisalom.
Podlaga Tilde je izrezana z ovalnim nestijem in senčena po robovih.
Podlago z odtisom sem senčila z distress blazinico Antique linen in jo nacefrala. Ker je papir tanek, se ga je dalo res lepo mečkati :)
Z distress blazinicama so senčene tudi papirne prima rožice, ki so na podlago prilepljene s čipkasto izrezanim kosom papirja. Vse skupaj pa je sestavljeno z razcepko v obliki vijaka.
Snežinke okoli Tilde pa so poudarjene s Stickles bleščicami v lepilu.


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda with Wood basket, JudiKins post ozadje
Papir: modra osnova iz domačih zalog
Barve: distresserji, Sakura Stardust clear
Dodatki: čipkasto izrezan kvadrat, izrezan s hroščkom, Prima papirne rožice, razcepka v obliki vijaka, bleščice Stickles
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Cuttlebug in šablona

14 komentarjev:

  1. Joj... kako kjutiko si naredila. Zelo mi je všeč tudi nacufan papir, prav lepo izpade vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. uuu kak je luštna tale tilda in celota seveda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Petya, čudovita je! :) Sicer pa od tebe tako ni kaj drugega za pričakovati :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Štampiljka za ozadje je super uporabna in lepa. Tilda je zopet oblečena v krasna oblačila. Je bila že na razprodajah :)? Nacufan rob da piko na i čestitki. Verjetno ga je močan veter nacufal :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo, zelo lepa čestitka, tale nacefran papir je pa res unikaten, zelo polepšsa čestitko! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  6. se strinjam....Tilda je res luškane...na razprodajah:)))

    papir in ozadnje sta špica:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa čestitka, čudovite kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična štampiljka za podlago je! Ful všeč podlaga in ful všeč rob.

    OdgovoriIzbriši
  9. super štampiljka za ozadje. Cela čestitka je zelo kjut.

    OdgovoriIzbriši
  10. Z eno besedo - cudovita je!
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  11. Uuuuu! Kako sem pa to spregledala?! Enkratno ozadje, pa ta Tilda mi je krasna, k zgleda kot da jo bo ravno kar odpihnilo. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  12. What a beautiful card! Love the colors!

    Hugs, Gunhild

    OdgovoriIzbriši
  13. Čisto taprava je - super!
    Pa oglasi se kaj na mojem blogu (objava 8.1.)...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...