25. jan. 2009

Prijetna sobota in njeni rezultati

Včeraj sem kar nekaj dopoldanskih uric preživela v Celju v trgovinici Memories, kamor sem se odpravila po moj ScorPal. S Sandro sva odšli na pot že zelo zgodaj, da bova ja hitro opravili in bili zgodaj nazaj doma :) Optimistki :) ScorPal se je že hitro znašel na pultu, potem pa naju je Lea pocrkljala s kavo, midve pa sva začeli brskat.. po policah, še bolj navdušeno pa po škatlah, ki jih še ni uspela razpakirat :) Je dober občutek, ko se ti zdi, da kakšno reč prvi primeš v roko, prvi vidiš :) Ko dva otroka v ogromni trgovini z igračami. Dopoldne je v prijetni družbi minilo kot bi mignil. Tja se bova še vrnili :)

Domov sem prišla res dobre volje in poleg ScorPala prinesla še en paket papirja, ki sem ga že dolgo ogledovala na netu. Čudovit cukrast papir K & Co Sparkly Sweet. Sem ga morala takoj uporabit in z njim okrasit darilno škatlico ter njeno vsebino.
Pri izdelavi škatlice pa sem uporabila ScorPal. Ne gre za kak posebej revolucionalen proizvod, kot je bil lani Cuttlebug, le izdelava pregibov je z njim veliko lažja, rezultati pa lepši kot s Fiskarsovim rezalnikom in dodatkom za utore.

V škatlico sem spravila novo knjigico, ki je v glavi nastajala že dolgo, točno sem vedela, kakšna bo.. le narest se ni hotela.
Zdaj pa je.. Osnova platnic sta prozorna zaščitna CDja, ki ju najdete v vsaki tortici ob nakupu praznih medijev. Okrašena sta z vijugavimi štampiljkami in belo StazOn Opaque blazinico. Odtis je čudovit. Platnički sta oblepljeni s papirjem iz novega kompleta papirja Sparkly Sweet. Pri ostalih knjigicah s CDji sem papir na osnovo lepila z belim lepilom, ki pa na teh prozornih CDjih ne drži. Ko sem oblepljen CD le malo upognila, je lepilo popokalo in se odlepilo. Sem morala ponovit vajo, tokrat s Scotchevim lepilom v spreju. Sicer ne diši najlepše, pa šprica povsod okoli, drži pa kot pribito.


Ker upam, da bo knjigica v uporabi, zunanje strani platnic nisem kaj dosti krasila. Na prvo stran moram le še prilepiti črke imena prejemnice. V notranjosti pa se skrivata dve papirni Prima rožici, ki sta okrašeni s Stickles bleščicami. Vsebino sestavljata dva prozorna žepka za fotografije, veliko lističev in pa dve predelni prozorni foliji z zavihkoma, na katera si lahko kaj napišeš. Ali pa tudi ne :)


Vse sestavne dele sem zluknjala in zvezala s špiralo z Bind-it-all. Le še podpis na hrbet in to je to.


Uporabljeno:
Štampiljka: Stempelglede
Osnova in papir: prozorna CDja, vzorčasti papir K & Co Sparkly Sweet, enobarven papir za škatlico iz Lidlovega paketa, bel malo kvalitetnejši papir za lističe, folija za predelne lističe in žepka
Barve: StazOn Opaque White, Stickles
Dodatki: papirnati Prima rožici, trakovi
Lepilo: Scotch lepilo v spreju, dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars ShapeCutter, Bind-it-all

12 komentarjev:

  1. Zelo luštna in uporabna zadevica, najbolj mi je všeč tale prostor za slikico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma tale knjigica je mega lepa.Uporabna sto na uro. Samo je tako lepa, da bi jo bilo skoraj škoda uporabljat. Ampak poznam tvoje mnenje.Zelo mi je všeč tudi tvoja mašinca, ki tole skupaj spravi, da nastane taka mega knjigica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Te tvoje knjigice so zakon.Tudi škatlica je super. A ni fajn ta ScorPal? :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna knjigica in škatlica! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooo...prava mala lepotička. Zelo lepi papirji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa knjigica in škatlica, zmeraj ti vse super uspe!

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitke za nakup. :)
    Škatlica je res cukrasta, ampak tako zelo cortkana. Sploh meni, ki jubim roza barvo. O knjigice pa sploh ne bom izgubljala besed, ali pač - čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoji izdelki so krasni, kot vedno... Mi je pa resnično žal, da nisem vedela, da gresta v Memories... Bila sem v Savinjski, sprva nameravala it, ko pa mi je Lea po telefonu povedala, da Willow še nima, sem se - preventivno za mojo denarnico in pa, ker urica pri Lei mine kar mimogrede - odločila, da tokrat ne grem... Pa bi, res bi šla, če bi vedela, da sta tam...

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna knjigica, vse si lepo skombinirala, da je prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  10. oo, kok je luštkana, take fajn barve si uporabila :)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...