16. jan. 2009

Novo porcijo kukijev, prosim :)

Pred dnevi sem dragega doma nahecala, da je naredil kukije, take res dobre, s čokolado. Jasno, da jih ni več. Se mi zdi, da sem jih jaz, ki sem prosila zanje, še najmanj pojedla. Moja dva čokoholika pa sta kar tekmovala, kdo bo šel večkrat v škatlo pogledat :)
In tako sem se spomnila na motiv deklice s kukiji. Willow je odtisnjena na podlago z blazinico VersaFine onyx black. Odkar sem prvič preskusila blazinico, jo veliko raje uporabljam od StazOna, predvsem zaradi čiščenja.
Čeprav je zdaj čiščenje precej bolj enostavno, odkar imam tale dva pripomočka. V škatlici se skrivata dve kosmati peni, ki ju uporabljaš za čiščenje in brisanje štampiljk. Se pa precej hitro umažeta :) Doma imam tudi črno peno RubbitScrubbit, ki pa mi ni tako zelo všeč kot ta. Čistilo res lepo očisti tudi zastarane madeže StazOna. Ste vedele, da ima StazOn novo čistilo, ki je primerno tudi za clear štampiljke? Upam, da ga katera preskusi. In poroča.


Včeraj sem izvedela, da imajo v trgovini Memories v Celju končno tudi nekaj razpokajočih barv Distress Crackle Paint. Žal sicer nabor barv ni tak, kot sem si ga želela pred časom, ko sem barve naročila. Sem pa vseeno navdušena :) Lea iz Memories-a je bila tako prijazna, da mi je tele tri barve včeraj poslala in sem jih danes že dobila. In tudi uporabila.


Zadnjih nekaj čestitk oz. motivov sem barvala z distress blazinicami. Ker pa je nabor barv omejen, sem si dokupila nekaj akvarelnih barvic. Še najbolj sem si želela nežno roza :) s katero sem barvala vse kar je roza na tej deklici. Žal pa barvice močno prekrijejo tudi odtis, kar mi ni bilo všeč. Zato čestitka nekaj časa ni bila sestavljena.
Danes pa sem čez roza barvico potegnila še z distress barvo in bila takoj bolj zadovoljna z rezultatom. Senčiti je z distresserji veliko lažje. Vijugice sem okrasila s Sakurinim Stardust prozornim pisalom.
Potem pa kar naenkrat roza podlaga ni več pasala zraven, zato sem morala še to posenčiti :)
Srčka sta izrezana iz lepenke in pobarvana z distress crackle barvami. Neučakana kot sem bila, sem barvi k hitrejšemu sušenju pomagala kar s Heat Gun-om. Barva drap srčka (Old paper) na to čestitko ni ravno pasala, zato sem jo kar celo senčila z distress blazinico Vintage Photo. Barva se nekaj časa ni posušila, zato sem jo utrdila s Heat Gun-om. Srčka sem na podlago pritrdila z Glossy Accents medijem, ki ga v svojih video navodilih dostikrat uporablja za lepljenje Tim Holtz.

Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Willow s kukiji
Papir: drap in roza osnova iz domačih zalog, vzorčasti papirji vsi iz kolekcije Basic Grey
Barve: VersaFine black onys, distresserji (Tattered rose, Vintage Photo), Sakura Stardust Clear pisalo, Distress crackle barve
Dodatki: srčka iz lepenke, pobarvana z Distress crackle paint
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirj, Doily Lace robna štanca

9 komentarjev:

  1. VersaFine onyx black je bila moja prva blazinica, ki sem jo kasneje zamenjala s StazOn blazinico. Zakaj? Ker sem mislila, da bo StazOn bolje prenesel tria markerje - pa na koncu ni bilo tako. Sedaj se ponovno vračam na VersaFine, ker je lažji za čiščenje in odtisi do dosti bolj natančni oziroma lepi (moje izkušnje). Tale Distress Crackle pa je fajn stvarca, čestitka pa prečudovita - super srčki.
    Lp!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu, cela študija do nastanka te prečudovite čestitke :). Šele, ko napišeš, kako je nastajala, lahko vidim, koliko dela si vložila vanjo, da se lahko mi slinimo :) Hvala za natančna navodila! Meni marsikdaj pomagajo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa čestitka in super ideja s srčki in razpokajočo barvo. Hehehe, nisi mogla počakat in kar heat gun priklopla :) Jaz bi tut na tvojem mestu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna čestitka. Znaš pa tko fajn predstavit stvari, da itak moram tele distresserje met :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa čestitka, lepo pobarvana in fajn srčki! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitka je full lepa. Razpoke - spet nekaj novega.Sploh nisem vedela da obstaja. Seveda mi je vedno manj jasno,ko se pa s samimi boleznimi ubadam:( Zihr bom spet kdaj radovedna (smajli,ki ga je malo zardeva)

    OdgovoriIzbriši
  7. Naj kar na tem mestu napišem, da sem zelo vesela, da si našla moj blog, ker sem tako jaz našla tvojega :)) Čudovite izdelke imaš in super je, ker vedno napišeš, kaj vse si uporabila. Vedno se rada kaj novega naučim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, zdaj pa še bolj nestrpno pričakujem naročene crackle barve :))) Ti presneta jamerika, ko je tkoooo daleč :(

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...