29. jan. 2009

Jesenska pozimi

Ob brskanju po zalogi odtisov sem našla tole jesensko Tildo z naročjem vej. Prav simpatična mi je bila. Pobarvana je z distresserji, le krila sem pobarvala z VersaMarkerjem in jih poudarila s prozornim embossing prahom. Tildo sem izrezala s Fiskarsovim naprstnim skalpelom in jo na podlago prilepila kar z Rangerjevim Glossy Accents. Se mi je zdelo še najbolj zanesljivo lepilo zaradi plasti distresserjev in embossing prahu.
Ozadje je prav tako narejeno doma. Uporabila sem dve štampiljki, prozoren embossing prah in distresserje, s katerih sem barvo nanašala kar z gumijastim valjčkom. En kup nenačrtnega packanja in zato je tudi rezultat nepredvidljiv.


Uporabljeno:
Štampiljke: magnolia Tilda, list iz Mullerjevega kompleta, pikasta vijugica
Papir: rumena osnova iz domačih zalog
Barve: distresserji (tattered rose, antique linen, vintage photo, shabby shutters, dried marigold, aged mahogany)
Dodatki: prozoren embossing prah
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Fiskars naprstni skalpel, gumijast valjček

5 komentarjev:

  1. Sonja, ampak zakaj tvoja packanja vedno tko nepackavo izpadejo? Ja, kdor zna pa zna, ane ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si napackala. A ti to malo "Holcaš"? Res je čisto jesenska in lepih toplih barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zelo lepa! Bravo profesionalka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, da je Alenka skovala novo besedo "holtzanje". :):):) Sonja, ti kar holtzaj, packaj, kar te je volja, ker vedno izpade absolutno krasno.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa jesenska čestitka. Barves oa mi še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...