1. jan. 2009

Novo leto - nov začetek

Če drži trditev, da v novem letu počneš, kar si počel za silvestrovo, potem mi ne bo hudega :)
Včeraj sem šivala, barvala, čestitkala.. no, tudi pospravljala, kuhala, nakupovala, ampak to so čisto vsakdanje obveznosti :)

Tole je moja čisto prva čestitka v letu 2009.
Lizzie sem si odtisnila pri Sandrci. Hecno, da mi motiv, ko sem ga gledala v trgovini, sploh ni bil všeč. Zdaj pa mi je kar malo žal, da štampiljke nimam doma.
Lizzie sem pobarvala z mojimi novimi distress blazinicami, ki sem jih kupila na ebayu v paketu in so prispele včeraj. Čisto prav novoletno darilo :)
Papir, na katerem je odtisnjena deklica in vzorčasta papirja ter prima papirne rožice sem po robovih prav tako senčila z distress blazinicami. Se mi vedno bolj zdi, da bi nujno potrebovala tiste blazinice Tima Holtza za nanašanje barv :)
Vijugice na deklici in rožice sem okrasila še s Sakurinim Stardust pisalom z bleščicami.
Čestitka pravzaprav ni nič posebnega, težkega.. mi je pa končni učinek všeč.



Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Lizzie z mufom
Papir: drap osnova iz domačih zalog, vzorčasta papirja Basic Grey
Barve: distresserji za deklico in senčenje, Sakura Stardust Clear pisalo
Dodatki: Prima papirne rožice, razcepka rožica, trak iz domačih zalog
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja

11 komentarjev:

  1. Ma, kaj ni nič posebnega?!?! :) Prav posebej posebna je. In v zeleni izvedbi je prekrasna!
    Lep začetek novega leta.

    OdgovoriIzbriši
  2. men je pa noro lepa :)

    kaja75

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava lepotička. Ta zelena mi je prav všeč.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo lepa zelena je, res je prava lepotička

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh ja punca, krasno si začela tole leto. S čudovito zeleno voščilnico. Očitno se bom morala letos vsakič sproti predno bom odprla tvoj blog posebej pripraviti. Že vidim da boš zopet razturala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je pa res prava krasotica v novem letu. Barve so mi noro všeč, prav dobro pašejo k tvoji Lizzie.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa čestitka, motiv je fantastično pobarvan! Srečno novo leto! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  8. Mogoče se ponavljam, mapak všeč mi je, ker ni preveč nakičena. Ravno prav.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...