26. jan. 2009

Draga Katja.. pa si zamudila :)

Danes so me v nabiralniku pričakale štampiljke, ampak niso moje. Le en paketek Basic Grey papirja v paketku je bil moj. :) In tako sem v pričakovanju, da pride lastnica po štampiljke, spekla nekaj, kar bi prav pasalo h kavi. Še Kaja je pomagala, je kar ona poiskala recept, tisti s pikicami, pripravila vse sestavine, še v pekač je pomagala dajat :) Paše k mleku, pa tudi k beli kavi bi :)
In zdaj se bova s temle mastile midve..

Pečico je treba pridno nadzirat, da ob brskanju po blogih ne pozabim na vsebino, pa sem ostala v kuhinji za mizo. Z direktnim pogledom v pečico :)
In čisto pod vtisom pobarvala odtis Wilow z vročo čokolado. Odtisnila sem jo z mojo novo blazinico VersaFine Vintage Sepia v rjavi barvi, barvala pa z distresserji, kot ponavadi. Ko sem premetala vso zalogo papirja, pa mi noben ni bil všeč za podlago. In sem še to naredila sama. Nekaj srčkov je odtisnjenih samo z VersaMarkom, nato sem z valjčkom nanesla dve barvi (Antique Linen, Vintage Photo), kar tako, eno čez drugo.

Ko se mi je zazdelo, da še vedno nekaj manjka, sem srčke še enkrat odtisnila čez že pobarvano površino z VersaMarkom in posula z zlatim embosing prahom ter segrela s pištolco. Zdaj mi je bilo pa že všeč. Še nekaj lepila, trak in zlata vrvica, pa je čestitka narejena.

Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Willow z vročo čokolado, srček
Papir: rumena osnova iz domačih zalog
Barve: VersaFine vintage sepia, distresserji (tattered rose, antique linen, wintage photo)
Dodatki: bel trak iz Mullerja, zlata vrvica, zlat embosing prah
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Fiskars luknja, Cuttlebug, Nestabilities ovali

11 komentarjev:

  1. Lepa, tako nežno elegantna. Trakec in srčki v ozadju pa jo še dodatno polepšajo.
    In odtis v rjavi mi je zelo, zelo všeč!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa sej ne bosta celga peciva danes pojedle, a ne? ;) Jutri pa pridem.

    Med peko je pa nastala spet mnjamsi čokoladna čestitka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmm! Mela bi! :) Oboje, kolač in čestitko. :)Očitno je pogled na čestitko zelo navdihujoč.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa čestitka. Kolač izgleda pa mamljivo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Js sm tudi Katja, a lahko js tut pridem? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmmm, saj ne vem kaj bi raje mela...prav prilegel bi se mi en košček..čestitka je pa tudi krasna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnjam kolač, čestitka je super lepa, kot vse tvoje! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo kok se sveti :) tale je pa skoraj bolj novoletna kot valentinčkova :)

    OdgovoriIzbriši
  9. marmorni kolač?
    danes je res tak dan...
    ...jaz grem tudi pečt!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mi je zadišalo :) Bom ju3 mafine spekla, zdej ko si lušte naredila.
    Taka svečana čestitka je nastala, ane?

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...