2. jan. 2009

Majhna pozornost za Katjo

Danes sem bila povabljena na kavo h Katji, kar sem izkoristila za majhno pozornost. Zapakirano v doma narejeno škatlico iz foto kartona, oblečenega v vzorčast papir. Škatlica je velika 5 x 5 x 5 cm. Vzorčast papir je sprintan z neta, se mi zdi, da s Canonove strani. Po robovih je nacefran s škarjicami in senčen z distress blazinicami.


Škatlica je povsem enostavna in se ob dvigu pokrovčka takole odpre:


V škatlico pa je bila pospravljena zapestnica iz steklenih perl, že pred časom kupljenih v Levčku. Kot vem, je Katji svetlo modra barva všeč :) Škoda, da ob mojem zapravljanju nisem uspela ujeti enakih perl v roza barvi :( Perlice so sestavljene v zapestnico z žičko. Uhh, sem bila kar vesela, da še znam, saj že res dolgo nisem žičkala. :) Žica je v tem času dobila že nekaj patine, ki pa sem jo brez težav odstranila z zobno pasto. Upam, da zapestnica ni več dišala po mentolu :) Tudi zanka za zapenjanje je izdelana doma.

11 komentarjev:

  1. Čudovita škatlica in zapestnica! lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. res je super tale škatlica seveda pa tudi zapestnica prav lepo zgleda

    OdgovoriIzbriši
  3. Super škatlica, zapestnica pa VAU! Krasna je.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu, če že za kavo narediš takšno darilo, kaj bi šele bilo, če bi bila povabljena na kosilo ali večerjo :)?
    Srečnica Katja.
    Oba izdelka sta mi všeč. In oboje uporabno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Še ena lepotička izpod tvojih rok :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Darilce je res krasno, tako embalaža kot vsebina. Lepo, lepo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Kjutkano! Lepe perle si našla.
    Bye, Kitty

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne, žičkanja definitivno še nisi pozabila!:) Oboje izgleda zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...