6. apr. 2009

Čas belušev

Včerajšnje popoldne je bilo letošnje prvo, ki sem ga preživela na svežem zraku pri moji v.d. tašči na vrtu. Pred leti sem ji prinesla nekaj sadik belušev, ki so včeraj začeli sramežljivo kukati iz zemlje. Komaj čakam, da bodo uporabno veliki vsaj za kako omletko, če že za testenine z beluši ne bo. Uhh.. lani sva sprobala še recept, ko kuhane beluše potreseš z več vrstami sira in drobno narezanim pršutom ter zapečeš.. njams..
V čast našim parim poganjkom pa tale čestitka :)


Uporabljeno:
Štampiljka: Stamps Happen - Les Legumes
Papir: enobarvne osnove iz domačih zalog, vzorčast papir kupljen v Hobbyhaeuschen
Barve: distresserji
Dodatki: tab
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanca tab punch

7 komentarjev:

  1. Lušna je, ja beluši so pa zelo dobri! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti napišem direkt moje misli, ko sem tole gledala? Samo prosim, ne bodi užaljena ;)
    ''Pismo, pa ta ženska je čist nora! Kakšne barve, joooj, pa to ne more en amater tko dobr pofarbat!?!?''

    Saj, če dobro pomislim, ti že zdavnaj nisi več amaterka, tale tvoj blog je že čist en profesionalni kotiček, kjer se vedno lahko naučimo kaj novega. No ja, ne naučimo, bolj občudujemo, ker meni ne bi uspelo kaj takega skup spravit, pa če bi imela vse možne distresserje doma.

    V glavnem ... superca :o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, Neža, te imam najraje, ko kak tak direkt komentar napišeš :) Imam pač čisto po amatersko rada pobarvanke. Sem jih imela tudi kot otrok rada :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super čestitka, zelo lepo pobarvana. Jaz sem pa najprej pomislila, kaj se pa Sonja gre.Po Tildicah, pa angelčkih zdaj čisto ta prava hrana, pa še prav lepo v čestitko vkomponirana. Saj sem že rekla, če kdo bo naredila Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale čestitka je prav njams. Česa se ti še ne boš lotila. Bravo, vse ti super rata.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale odtis zelenjave si tako čudovito pobarvala, da je že noro :) Pa super fajn ti je uspelo "pocanje" okoli odtisa :) Zelenjava se mi kar "zaluštala"

    OdgovoriIzbriši
  7. Še en krasen dokaz, da so tud zelenjavne čestitke lepe :) Joj, dobr da bo res kmalu na vrtu vse polno dobrot.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...