26. apr. 2009

Staro v novo

Papirje sem danes pospravila in se lotila blaga. V planu sem imela sicer nekaj uporabnega zame, pa me je premamil kuža. Ko pa nujno potrebujem darilce za eno malo deklico.
Kroj za tole živalco sem dobila na blogu Allsorts.
Moji softiji so ponavadi namenjeni otroški rabi, zato jih ne delam iz filca, ampak raje izbiram med flisom za bolj povštraste zadeve in bombažnim platnom za igračke. Polnim jih najraje s pralnim polnilom za blazine. Tako da moramo pri nas kar pogosto menjati blazine :) Danes mi ga je sredi polnjenja zmanjkalo, pa se nisem dala motit, sem napadla dečvino okrasno blazino s telebajski :) Saj še opazila ne bo, upam. Meni pa je ostalo še kar nekaj polnila, tako da lahko zašijem še kako igračo ali dve. Saj bi naredila kako punčko, pa me je že vnaprej groza, kako bi ji narisala obraz. Mogoče bi morala najet polonop z bloga frišno novo jutro, ki je prav zabavno dodelala Unicefove deklice.

10 komentarjev:

  1. Joj, kako srčkan kuža! Se mi zdi, da bo vsak čas pomahal z repkom :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako luškan kužek. :) Prava mojstrica si.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu, kako simpatičen kuža. Tebi pa res vse "rata", česa se lotiš!

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštkan, luštkan kuža.To se bo nekdo "cartal" z njim!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res noro simpatičen kuža. Bi ga kar k sebi stisnila. Hvala za kroj! Ga bom gotovo kdaj uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako cortkan kuža. To šivanje ti gre super od rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vauu, kako luškan kuža. Ko bom jaz velika, bom tudi znala šivat kot Sonja. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ta je pa prov za posvojit! krasen je!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...