13. apr. 2009

Melinda s srčkom

Ena izmed prvih Woj štampiljk, ki sem si jih kupila, je bila tale Melinda s srčkasto blazino. Motiv vsake toliko odtisnem in ga pobarvam, saj mi je še vedno všeč. Tako kot barvanje z distress inki :)
Čestitka je sestavljena po predlogi za Woj challenge 25.
Uporabila sem vzorčaste papirje K & Co, ki sem jih kupila v trgovini Memories v Celju.
Modre doma izdelane vrtnice pa so nastale iz bananinega papirja. Zlate bleščice so pravzaprav barva za blago, ki naj bi jo nanesel čez drugo barvo. Pa se je pri nas že po prvem pranju izprala. Za čestitkanje bo dobra :)


Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Melinda
Papir: bela osnova iz domačih zalog, vzorčast papir K & Co Hopscotch Boy
Barve: distress inki, Gold Glitter finish bleščice, pearl vodenke za krila
Dodatki: prima papirne rožice, doma izdelane vrtnice iz bananinega papirja, bela čipka, Rayher izrezani lističi (kupljeno v Prometeju)
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanca rožice

15 komentarjev:

  1. O kaka lepotička! Zelo lepe so tele rožice! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna čestitka, prav imaš tale motivček je res lep.Ko ga pobarvaš ti, je pa še lepši:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, rožce pa sploh, o bleščicah pa ne dvomim, da jih boš znala dobro spravit v promet:)
    LP Dekca neprijav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ahhhh, še dobro, da se s tolikimi stvarmi ukvarjaš, da lahko pripomočke pokombiniraš ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita čestitka! Meni je tudi ta WOJ predloga všeč, sem jo šla danes delat. :) Vrtnice so krasne.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  6. very pretty card Sonja, and your coloring is just gorgeous. Love your color scheme.
    Hugs
    Donna

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvojih čestitk se pač ne morem nagledati. Ko si fotko še povečam, podrobno pogledam vse detajle :) Ker je vsak košček čestitke dodelan v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet čudovita čestitka! Všeč so mi rožice pa tudi kvadratki v ozadju.
    Res super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa Melinda, lepe rožice in sploh: lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Your card is so pretty, I love the colour combo and image which you have coloured perfectly and all the gorgeous flowers
    Have a great day

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna čestitka, barvna kombinacija je dovršena, rožice so pa sploh posebne.

    OdgovoriIzbriši
  12. a beautiful card, so pretty, the papers that you have chosen are wonderful. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi to mi je zelo všeč, toda bleščice, ki se sperejo po prvem pranju niso bile dovolj utrjene z likalnikom, jaz celo na 60C perem, pa ne gredo dol pri pranju, so pa proizvajalca Marabu, še naprej veliko ustvarjalnih idej, Anika

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...