19. apr. 2009

Skupaj z Melindo nazaj k distresserjem

Ne, prav gotovo ne bom zdaj nehala barvat z distress inki :) ko sem enkrat poskusila z akvareli.
Melindo mi je poslala prijazna Helena, pobarvala pa sem jo z distresserji. Za senčenje papirjev in robov pa sem tokrat uporabila pigmentne blazinice Color Box. Kupila sem jih že pred časom, uporabila pa ne ravno dostikrat. Čestitka je sestavljena po predlogi Sketch saturday, le malce drugače je obrnjena.


Uporabljeno:
Štampiljka: Melinda Whiff of Joy
Papir: siva osnova iz domačih zalog; vzorčast papir iz paketa, kupljenega v Memories, žal pa ne vem imena
Barve: distress inki in pigmentne blazinice Color Box
Dodatki: izrezane rožice, trak iz Mullerja in polovične samolepljive perle Kaiser
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanca EK marjetica

11 komentarjev:

  1. Čudovita je, prekrasne barve in pa Melinda je čudovita! lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepa čestitka, spet!!!lepo pobarvana- pa kaj naj drugega napišem, če je pa res. Pri tebi se vedno znova ponavljam. Danes že drugič, si pa pridna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj bodo distresserji, akvareli, tria markerji ... - vedno je motiv čudovito pobarvan.
    Ko je potem dodan na papirčke raznih oblik in barv, postane preprosto čudovit izdelek.
    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. ta mi je pa tako všeč..varjetno zaradi dodatka rdeče barve:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super čestitka! To Melindo sem tudi jaz morala kupiti, je prišla v petek, ampak jo moram še namontirat. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušno pobarvano, kot vedno in seveda lušna čestitka.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa celota. Barve so mi pri tebi vedno ful všeč. No, verjetno je že čas, da priznam, da nimam pojma, kaj pomeni barvati z distresserji :-((( Predstavljam si, da se čupoč namaka v distress blazinico?Tina

    OdgovoriIzbriši
  8. Tina, barvanje je čisto enostavno :) z vodnim čopičem ali pa malo vlažnim navadnim čopičem zajameš barvo z blazinice, jo na pokrovčku blazinice malce razredčiš z vodo in počasi nanašaš v plasteh, dokler ne dobiš željene intenzivnosti barve.

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, vedno sem presunjena, ker tako dobro pokombiniraš vse, kar daš na osnovo. vse je tako skladno in ujemajoče. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous card, wonderful image and love the colour combo.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  11. Melindi bi moralo biti ime Angelina.
    Všeč mi je vse kar ima krila in tale tvoja je neverjetno srčkano krilata.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...