2. apr. 2009

Nežno, z rožicami

Drugače kot nežno pobarvane, si tele deklice nisem predstavljala. Motiv si ogledujem že odkar je naprodaj pri Whiff of Joy, pa se nekako ne znam odločit, katero od drugih štampiljk bi dodala nakupu. Po tihem upam, da me bo minilo, saj novih štampiljk res ne potrebujem :)))
Danes pa me je Helena pocrkljala z nekaj odtisi. Hvala, zlata si! Pokazala pa je tudi čudovito čestitko z istim motivom in dokazala, da tudi močnejše barve pašejo.
Izkoristila sem dopoldne brez elektrike, nekaj popravljajo po hiši, in se kar takoj lotila barvanja. Z distresserji, kako bi drugače :) Le rože v naročju sem poudarila s Sticklesi. Ko sem se lotila sestavljanja, pa so mi ves čas pred oči hodile papirne rožice, ki jih je pokazala Moi in pripela tudi link do navodil za izdelavo. Me je moj vprašal, če jih ne bi bilo lažje kupit :) Jasno.. še posebej, če upoštevate, da je moja štanca velika zgolj 3/4 ˝ in je vse presneto drobceno. Z malce trme in poenostavljanja je šlo :)
Prima rožicam sem robove namazala z razpokajočo barvo, doma izdelane vrtnice pa okrasila s sticklesi. Rožice sem zlepila z Glossy Accents 3D medijem, ki zlepi tudi ne povsem ravne površine. Le v klasično ovojnico in za na pošto tale čestitka ni. Jo je vsaj meni škoda :)


Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Melinda z rožami
Papir: drap in roza iz domačih zalog, vzorčast kupljen v paketu pri Hobbyhaeuschen
Barve: distresserji, Stickles
Dodatki: Prima rožice in doma izdelane vrtnice
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, šablona za izrezovanje krogov, štanca rožice

10 komentarjev:

  1. Zelo lepe nežne barve, super lepa čestitka, pa doma izdelane rožice so tudi lepe! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Lahko rečem samo WAW! Tebi tako lepo uspe skombinirati roza in rumeno barvo... Čudovito nežna je!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepo,lepo,lepo!! In ja. Zelo nežno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je zelooo všeč! Na mojem blogu te čaka nagradica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuu, kakšno nežno lepotičko si skupaj spravila!! Sem si ogledala tista navodila za vrtnice in moram dati pohvalo vsaki, ki se jih loti. Še sploh, če imaš malo štanco. Ampak izpadejo svetovno!
    Sem tudi jaz vesela, ker sem te razveselila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale mi je pa ful všeč. Barvni odtenki, motiv, tako lepo je zloženo skupaj in tiste vrtnice...Se da dobiti kakšen nasvet za izdelavo?

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina, navodilo za izdelavo so že narejena in dostopna preko linka v besedilu nad fotografijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nežna, lepa, lepo barvana, lepo senčena ... najs :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...