2. apr. 2009

Zasvojena z rožicami

Saj ni težko ugotovit, kajne, da so mi tele "home-made" vrtnice všeč? :) Prvič sem jih delala kar iz papirja za osnovo čestitke, ki je precej neupogljiv. Tokratni poskus je iz ročno izdelanega papirja, ki sem ga pred časom pomotoma kupila za servetno tehniko. Tam je bil čisto neuporaben, za rožice pa je kar OK. Po drugi strani pa se da lističe pri papirju za čestitke veliko lepše zviti. Še bo potrebno poskušati :)
Potem pa je bilo potrebno najti le še motiv za čestitko.
Tildo sem že pred dnevi pobarvala z distresserji. Pikapolonica na njeni roki je poudarjena z Glossy Accents 3D medijem, vrtnice pa s Stickles bleščicami v lepilu. Moder ročno izdelan papir sem uporabila tudi za podlago motivu.


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Spring Klub - Tilda in dodatki
Papir: bela osnova iz domačih zalog, moder ročno izdelan papir, vzorčast papir Basic Grey Lilykate
Barve: distresserji, Stickles, Glossy Accents
Dodatki: Prima rožice in doma izdelane vrtnice, trak iz Mullerja
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanca rožice

18 komentarjev:

  1. Z rožicami vred...vse je lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale mi je ful všeč...Polna, barvita, enkratna!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. fenomenalna!! a veš zakaj? zaradi barv, kombinacije paprija, dobro uporabljenih rožic, zaradi pikapolonice in srčkanih rožic. tako ljubko!

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna čestitka in tele rožice so prav cort, bo treba probat, ko bo več cajta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauu ti pa si vklopila turbo pogon, kaj? :) Sej prav je tako. Nekaterim pa zadnje čase ne uspe prav veliko narediti, kaj šele pokazati... :( Ma sej bo bolš. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Že prejšnja z rožicami je bila WOW....tale pa.....Čudovita. Prav vse, kot je napisala Princeska.

    OdgovoriIzbriši
  7. Rožice so čudovite. Kakor tudi vse ostalo na tej čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne so te tvoje voščilnice, rožice so ti pa super uspele!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna je!Ni je stvari na tej voščilnici, ki bi lahko bila boljša.Tina

    OdgovoriIzbriši
  10. Tele home made rožice ti gredo dobro od rok! Čestitka je kot zmeraj fantastična! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni so te rožice tako kjutkane in prav pašejo na čestitko. Barve, ki si jih uporabila so mi pa zelo všeč in vse skupaj super zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sonja, tvoje čestitke so res krasne, kiči do prave mere :) Vrtnice so super, morem jih poskusiti tudi sama :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna čestitka. Imaš pa res ogromno potrpljenja za tele rožice delat. Sem si ogledala tutorial - ojoj, čisto preveč dela. So, pa zelo luštne!

    OdgovoriIzbriši
  14. Saj ne da bi vedla, kako si jih naredila, ampak izgledajo pa fejst dobr!! Rožce namreč.

    OdgovoriIzbriši
  15. ah, kaj čem se ponavljat!

    pač znaš!:)

    so mi tale vrtnice res kjuti:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...