5. apr. 2009

Rjavo in okroglo... bo enkrat drugič


V planu je bilo nekaj rjavega, okroglega.. kar bom nosila v službo. Na mizo sem si namontirala strojček za valjanje, podlago, kup PCja (beri Fimo), nekaj klobasic in teksturne plošče .. pa ni in ni šlo. Sploh nisem vedela česa se lotit, kako lepo oblikovat. Tako sem nalagala rezine, mečkala, preoblikovala in na koncu je nastalo nekaj, kar s prvotnim planom nima dosti skupnega. Razen, da bo oboje v končni fazi za okoli vratu :) Še barva je taka, da niti delčkov za sestavljanje nimam, ki bi pasali zraven :(
Zaenkrat fotografija delčkov, ko se spomnim, kako sestavit, pa še izdelanega kompleta.

13 komentarjev:

  1. Saj zgleda prav dobro, tako starinsko. Kako boš pa sestavila se pa jaz ne sekiram, ker tebi vedno vse rata:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito, nastali so krasni deli za sestavit, verjamem, da bo končni izdelek fenomenalen :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo, tudi jaz verjamem da boš naredila čudovit nakit iz tega! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja pa to je ja full dobro. Saj kaj dosti dodatkov tile koščki ne potrebujejo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj ne rabiš nič zraven. Je dovolj lepo samo po sebi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Se strinjam s predhodnicami, da nič ne rabiš zraven. Že samo po sebi fajn zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O, poznam to, ko se ideja nikakor noče umaterialiti ;)
    Če ne bi povedala vse zgodbe niti vedele ne bi, da ni bilo mišljeno tako ;)
    Raje niti ne pomislim na vse svoje polizdelke ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši
  8. komaj čakam na celoten izdelek. že tale polizdelek je super :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Začetek izgleda fantastičen....Komaj čakam nadaljevanje...Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz nebi cisto nic dodala, meni je všeč tako, kot je :) Super lei odtiski!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super odtisi, mi je všeč, da tako fino starinsko zgleda. Lepo!

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Saj tole ja prav kul! Namontiraj na črn žametni trak, da bo šlo skupaj s starinsko verzijo, po drugi strani pa žamet stvari omehča!Nič ne rabiš še druzga zraven montirat!! Barva in tekstura itak povesta svoje!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...