19. jun. 2009

Anya s Tria markerji

Ravno veliko časa za čestitke ne ostane. Vsake toliko pa me le premami. Danes so me zvabili Tria markerji, s katerimi sem obarvala Miss Anyo s psičkom. Jaaa, res niso distress inki :)

Postavitev sem našla na blogu Friday Sketchers. Dokaj enostavna, kot večina njihovih, ampak super. Točno take so mi všeč.




Uporabljeno:
Štampiljka: Miss Anya
Papir: bel iz Arta, vzorčast iz domačih zalog brez imena
Barve: Letraset Tria markerji, distress inki za senčenje rožic, Liquid pearls za ogrlico in sredino rožic, belo Sakura MED pisalo za črtice na listkih
Dodatki: s štanco izrezane različno velike rože, s hroščkom izrezani listi na vejici
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, 3D blazinice, Sakura lepilo v pisalu
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Cuttlebug in šablone zanj, štanca EK marjetica - velika

17 komentarjev:

  1. Še ena prekrasna čestitka, zelo lepo pobarvano! Meni so tudi všeč enostavne postavitve! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita!!!
    Tele rožice so mi mega dobre.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna čestitka, vse mi je všeč od sličice in barvanja, do rožic in postavitve.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je! Pa četudi ni pobarvana z distresi, je tvoje barvanje krepko nad fantastičnim. Obljubim, ko bom velika, se bom naučila vsaj približno tako barvati, kot barvaš ti. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa čestitka, lepe barve in tvoje barvanje je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ob današnjem dežju se pa prav prileže takale pomladna lepotička. Čeprav enostavna postavitev, je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa čestitka ... najlepše pa so rožice!

    OdgovoriIzbriši
  8. oh wow what a funny image and such a lovely card.
    thank you for joining in the friday sketchers challenge and your work to my sketch.
    have a nice weekend. hugs, bea

    OdgovoriIzbriši
  9. :) na vsake kvatre jih je pa treba preizkusit :)

    OdgovoriIzbriši
  10. waw zelo je lepa!
    Všeč so mi barve, štampiljka, appir in vse tako lepo pobarvano!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa!! A poveš, prosim, katero številko uporabiš za obraz?

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vsem za komentarje.
    Kitty, za obraz sem čisto na začetku kupila O618, pa je bila pošteno pretemna. Potem sem poskusila z Y418, pa tudi ni bila tisto, kar sem hotela :)
    Zdaj kombiniram Y119 in Y129. Nista čisto tisto pravo, sta pa trenutno najboljši izbor.
    Sem pa imela priliko sprobat Copic-ovo kožno barvo, pa meni ni prava kožna. Preveč roza deluje.
    Kaj pa ti uporabljaš?

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelepa čestitka. Lahkoto, poletna, me spominja na sladoled :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. What a great necklace - I love the dimension it gives this cute card of yours! Thanks for playing along with the Friday Sketchers challenge, I'm so happy to be the sponsor this week and love visiting everyone!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...