9. jun. 2009

Moja prva..

Pred leti, ko smo se mame otročajev redno srečevale na najbližjem igrišču, je pogovor pogosto tekel takole: Veeeeš, moj (ali moja) je pa danes prvič ..... (nadaljevanje boste mame znale najti same :) ).
Danes.. hmm, saj ne vem, mi gre na bolje ali na slabše :)) bom spet jaz napisala: Veste, tole je pa moja prva :)) Kvačkana rožica namreč.
Kvačkala sem že kot otrok, oblekice za Barbiko, pa odejico za dojenčka. Ob zimskih popoldnevih sem dostikrat sedela na obisku pri sosedi, ki je kljub svojim osemdesetim kvačkala čudovite prte, rokavičke, prevleke za postelje iz najtanjšega kvačkanca. Nato dolgo nič.
Srečanje v Litiji, kjer se je kvačkalo, sem zaradi hčerine vročine prešpricala. Na zadnjem v Otočcu je morala moja inštruktorica odpovedati. Danes pa sem našla res razumljivo navodilo s slikami na blogu Capture the moment. Uspel mi je že prvi poskus :) In to ne kakršnekoli rožice, take dvojne.

Willow sem pobarvala z distress inki in vodnim čopičem že pred časom, pa mi takrat pripravljena postavitev ni bila všeč. In je počakala. Vzorčasti papirji so iz domačih zalog, uporabila pa sem jih tudi za izrezovanje vejic in listov. Kvačkana rožica je bila narejena iz belega kvačkanca, pa mi je delovala preveč deviško. Poškropila sem jo z Glimmer Mistom, da sem ji spremenila barvo. Perlastega leska pa le nima :) so se delčki očitno vpili v blago. V sredo rožice sem dala razcepko, jo prilepila na podlago z Glossy Accents, ki je odličen za lepljenje 3D dodatkov. Pa še hitro se suši.
Polovične perle sem na podlago prenesla s pinceto, ki jo imam sicer za napeljevanje sukancev v overlock šivalni stroj :)



Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Willov s klobukom
Papir: bel in drap iz Arta, vzorčast iz velikega paketa iz Memories
Barve: VersaFine za odtis, distress inki za deklico, Glimmer Mist za rožico
Dodatki: zelena rožica - listki, drevo - vejice, polovične perle
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Cuttlebug in šablone zanj, štanca EK marjetica - velika, štanca drevo

13 komentarjev:

  1. Lepo pobarvano, skombinirano in opremjeno. Rožica je pa sploh-the best. Sem mislila, da je kvačkanec rozik barve. Hvala za razlago.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, vedno sem jih občudovala, te kvačkane rožice namreč. Se mi zdi, da so lahko tako nežen dodatek vsem mogočim stvaritvam! Čestitam, da ti je uspel že prvi poskus in hvala za link, morda se kdaj opogumim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi jaz sem se na tej strani naučila kvačkat rožice:) Meni so oh in oh te rožice, tako kot je tvoja voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čarobno! Kvačkana rožica voščilnici daje prav posebno dimenzijo. grem pregledat navodilo, mogoče tudi meni uspe kaj takega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je, super lepa kvačkana rožica! lep dodatek! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  6. In prav lepo ti je uspela za prvič :)

    Čestitka je pa :))))) rozaaaaa :))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo...kot vedno.
    In rožica je prava tipi miniaturica. Že velikokrat sem jih videla na tej ali oni čestitki, pa vendar lahko odkrito priznam, da me sama kombinacija ni na nobeni do sedaj tako potegnila, kot tale tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Rožica je svetovna in super paše na čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Enkratna čestitka, rožica je prelepa. Hvala za link, gotovo bom poskusila v kratkem, saj sem v Angliji držala v roki eno celo knjigo izljučno o kvačkanju rožic, pa sem se zaradi kilaže prtljage na meji dovoljenega premislila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super lepa čestitka, rožica je pa itak zelo kjuti! Bo treba spet malo osvežiti znanje kvačkanja rožic :))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Kaj naj sploh napišem, kar že ostale niso :) Upam, da bo pri tebi še dostikrat kaj narejeno prvič, ker je vse, česar se lotiš, prekrasno.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...