7. jun. 2009

Piškotki na blagu

Pa ne dobesedno :) Le modele za piškote v obliki metuljčkov sem uporabila za štampiljke. Pobarvala sem jih z barvo za blago in jih odtisnila na skrojen sprednji del. Ko so se odtisi posušili, sem jih pošteno prelikala, da sem utrdila barvo. Da metuljčki slučajno ne uidejo z majčke :)
Majico z metuljčki dobi moja dečva, ki jutri odhaja od doma za pet dni. Da bi le imeli lepše vreme, saj gre s šolo v Čatež, kjer bodo izboljševali znanje plavanja. Mi je kar žal, njej pa jasno ne, da bo tam praznovala tudi svoj 10. rojstni dan. Kako hitro leta bežijo...


19 komentarjev:

  1. o kako leppi metuljčki pa vse najboljše tvoji dečvi

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasno. to bo hči vesela :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa majčka, zanimiva ideja in vse lepo za roj. dan in bivanje v Čatežu tvoji dečvi od kvačkarske kolegice ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, to pa je ideja - štampiljke z modelčki!?! Le kako si se tega sploh spomnila?
    Ni kaj, nastala je krasna majčka.
    Tvoji dečvi pa vse naj, naj (boljše)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw...lepa majčka!:)

    Kaji pa vse najboljše:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo in vse najboljše tvoji dečvi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa majčka!Kaji vse najboljše za rojstni dan in veliko užitkov v Čatežu.Vem iz izkušenj, da so naši otroci tam vedno zelo zadovoljni in veseli. Naj bo tudi tej generaciji tako super, pa vreme se mora zrihtat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna majčka! Pupa pa le naj uživa v Čatežu. Saj bo še vseeno čas za praznovanje! Pa vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimivo...si res prava zakladnica idej!
    Kaji pa vse najboljše in najlepše!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prepričana sem, da se bodo imeli fajn, tebi bo pa dolgčas.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo narejeno, super ideja. Tvoji hčerki pa vse najboljše! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuuu prekrasna ideja (imam že 14 dni pripravljeno škatlo s tek. barvami in majicami na mizi). Naš A. je tudi odšel danes za 5 dni od doma, a so šli na POhorje, bodo bolj hodili, kot se kopali. Vreme smo pa naročili lepo, ane? Vse najboljše slavljenki!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vsem za komentarje in lepe želje. Hčero pa sem pogrešala že včeraj, ko je bila z glavo že v Čatežu :) Saj jo razumem, komaj je čakala. In vem, da se bodo imeli dobro.
    Ko sem delala majico, sem jo nahecala, da je zame. O velikostih še ni razmišljala :)) Danes pa jo je oblekla za na pot, skupaj s turkiznimi hlačami z veliko narisamo belo rožo. Prav dobro je zgledala :) Kot bi pošteno premišljevala, kako skombinirat, v resnici pa je bilo čisto spontano. :) Zdaj pa grem sedet v kot in premišljevat, kaj bom sama s sabo :)

    OdgovoriIzbriši
  14. :) pridna mami :)

    Kaji pa vse tanajtabulš :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bo tvoja punca spet šminkirala. :) Zdaj boš imela pa teden dni počitka. :) Boš že našla kaj za počet, če ne, ti pa jaz dam izziv. :):)

    Danes narediš čestitko ali dve ali tri :), jutri sešiješ krilo, pojutrišnjem narediš ogrlico in uhane, ki se barvno ujemajo s krilom od torka, četrtek je čas, da spečeš kaj finega, v petek ga greš žurat :), v soboto narediš generalno čiščenje, v nedeljo pa pupa že pride. :)

    Lep teden ti želim. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojej, to pa ne bo šlo :) Jutri imam jemanje šivov iz očesa, torej ne vem, če bom uporabna :) Pa še do moje zdravnice moram.
    Danes čestitka? ja, to bi šlo, imam v planu :)
    Jutri preskočim, vse odvisno od stanja.
    V sredo bi mogoče šlo krilo. Pa mogoče vmes še kak nakit :)
    Peka v četrtek ni potrebna, smo včeraj dobili taščino pehtranovo potičko.
    V petek popoldan pa še dečva pride domov :) In tako se delovni teden njenega potepanja zaključi.
    Bo okoli še preden bom res začela uživat :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Izjemno domiselno!!! In ful lepo je izpadla majčka.Tina

    OdgovoriIzbriši
  18. Kaji, želim vse najboljše!
    Majčka je pa odlična! Že sama ideja štempiljke-modelčka mi je wau, izvedba pa sploh. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Super majčka in ideja je resnično unikatna (vsaj za mene). Modelčki od piškotov....to se lahko spomniš le ti. Pogruntavščina da je kaj.

    Lep teden ti želim. Saj bo še prehitro minil.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...