13. jun. 2009

Ustvarjanje druge sorte

Dete je srečno prispelo in že brenči okoli kot prej. Kot da ne bi bila 5 dni zdoma :) Le kup perila je večji, pa nahrbtnik je bilo treba oprati, pa kovček.. ostaja le še zadnja naloga: nekako dobiti nazaj izgubljeno igračko. Seboj je nesla angelčka, ki sem ji ga zašila pred leti in jo je od takrat spremljal po vseh taborih, počitnikovanjih. Zdaj pa ga ni :( ostal je kot kaže v Čatežu in upam, da ga dobimo nazaj. Saj znam zašit drugega, vendar to ni to..

Danes pa je bil dan za drugačno ustvarjanje. Ko sem izvedela, da bo za kosilo piknik pri tašči, sem hotela bit prijazna in poskrbet za sladico. Spomnila sem se Damjaninega recepta za čokoladno francosko pecivo. Vse bi bilo dobro, če ne bi imela doma premalo jajc. Hiter skok v trgovino poleg bloka mi je vseeno vzel tistih nekaj minut, zaradi katerih sem še toplo pecivo vlekla iz pekača in ga nisem prav ohladila. Ampak pravijo, da bo vseeno šlo v promet :) Verjetno ne bomo uspeli preveriti, če je naslednji dan še boljše :) Bomo prihodnjič. Damjani pa vseeno hvala za dober recept.

Po kosilu (super dober zapečen mladi krompirček in puran na žaru, pa rukola in solata skoraj direkt z vrta) sem se posladkala s hrustavkami, prvimi malinami, zadnjimi jagodami in se zapodila med ribez. Tale zadnji je šel v posodicah z mano domov. Da ne omenjam hroščkov, mravelj, pajkcev. Po nekaj urah čiščenja (vsaj meni so se zdele ure :) ) sem nabrala za dobra 2 kg prebranih jagodk, iz katerih je nastala marmelada. Samo s polovično količino sladkorja, tako da ostane kiselkasta. Kar je po polnjenju kozarcev vseh sort ostalo v posodi, na zajemalki.. sem že vse polizala. Meni je noro dobra :)


Ko se marmelada ohladi, bom kozarčke pošteno obrisala in jih označila. Čeprav ni dvoma, kaj je notri :) Vsaj jaz na daleč zavoham. Če ostali ne, me pa nič ne moti. Bo zame več :)

6 komentarjev:

  1. Oh kako lep angelček,pa izgubljen. Upam , da najde pot domov. Toliko si danes opravila, kot , da ima dan 50 ur- res si pridna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz upam, da angelček najde pot domov! Lp Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Držim pesti, da bo angelček prispel domov :) Mmmmm, domača marmelada <3 Pridna si bila

    OdgovoriIzbriši
  4. Držim pesti za angelčka!

    Ja, pecivo je pa najboljše pustiti kar v modelu za peko čez noč v hladilniku. Verjetno ti je narazen zlezlo, ko si ga toplega vzela iz pekača? Tukaj se pa res ne da nič pogoljufati :( Upam da poskusiš še kdaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz se trudim, da se angelček vrne. Ampak tam v Čatežu nihče taprav ne dvigne telefona, na mail pa po dveh dneh še niso odgovorili :(
    Damjana, ni narazen zlezel, en kos ga je ostal v pekaču :( Ostalo pa je šlo vse v promet :)
    Jasno, da še spečem, saj je super :)

    OdgovoriIzbriši
  6. hummmmmmmmm I would like to test your marmelade :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...