14. jun. 2009

Bom že našla tisti gumbek ... grr

Današnje kosilo je bilo sestavljeno iz nekaj grill ostankov od včeraj s svežimi dodatki. Tako mi je ostalo dovolj časa za brskanje med kroji in blagom. Kroj za krilo malo na ven sem že preskusila, laneno vzorčasto blago pa bo tudi dovolj dobro za v službo. Ampak zdaj rabim pa še kakšno jaknico za zraven.
Nakit že imam :) Tale rjav kompletek gre super zraven.
Sem pa kar zadovoljna s sabo. Ponavadi mi volje za šivanje zmanjka tik pred koncem, tako da bolj redko spravim izdelek od krojenja do zadnje podrobnosti. Tokrat pa sem vse šive prešila; naredila gumbnice za trak v pasu, če bi se slučajno preveč raztegoval; še celo na roke zašito zankico za gumb na pasu sem naredila.. in potem nekam založila gumb. Ga bom že našla.... in to še danes. Da bo res krilo do konca izdelano :)

15 komentarjev:

  1. Lepo krilo in v kompletu z nakito boš prav nobel:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno krilo. Kombinacija z nakitom je super!

    Upam, da čimprej najdeš gumb :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw čudovito krilo! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  4. wou...krasno krilo si naredila:)))

    in nakit!!...boš pa res čist v stilu:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Gumbek si gotovo že našla in krilo čaka, da ga jutri oblečeš, kajne? Za tako vroč dan, ki se nam obeta, bo ravno pravšnje ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo blago in fajn kroj! In z žepi? Ti si strašna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično krilo - blago in kroj. Si me pa spomnila, da sem si obljubila, da si sešijem oblekco pred morjem. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, ti kar najdi ta gumbek. :) Krasno krilo si sešila. Blago mi je zelo všeč.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaj si delala nakit po blagu, ali kupla blago po nakitu? Bo bla prav dobra kombinacija, pa še ponosna si lahko na oboje, ker je lepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ali si delala nakit po blagu ali blago po nakitu? :) Ne morem verjeti kako zelo pašeta skupaj. Kot da bi bila narejena iz popolnoma enakega materiala. Vse čestitke.

    Gumbek so bo pa sigurno enkrat našel. ponavadi takrat, ko ga nehaš iskat in boš nanj naletela čisto naključno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Upam, da najdeš gumb!!! Tudi jaz imam take težave, da redko naredim od kroja do končnega izdelka v enem dnevu, pa če je še tako preprosto...

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito blago :) iz takega bi pa še jaz nosila krilo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ful lepo krilo. Krasne barve in mojstrsko krojeno!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...