11. jun. 2009

Vse najboljše, draga moja deklica

Hčerin rojstni dan sem letos prvič preživela brez nje in jo ob tem neizmerno pogrešala. Uradno praznovanje smo vedno naredili na kak vikend okoli RD, vendar je tisti dan "D" vedno nekaj posebnega. Se že potrudim, da jo vsaj malo pocrkljam :)
Pa nisem ena tistih mam, ki visijo na mulariji in ji ne dajo dihat. Vsaj zdi se mi :)
Letos, na njeno prvo okroglo obletnico, dečva še vedno uživa v šoli v naravi na plavanju. Pocrkljala sem jo lahko le z vrečko čokoladic, ki sem ji jo dala sabo za vse njene sošolce in sošolke ter učiteljice.
Jutri pa pride domov..

Vse najboljše, draga moja deklica.. Rada te imam :)

2 komentarja:

  1. ji voščim tudi jaz in ji želim le najlepše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoji pupki iskreno čestitam tudi jaz!
    In tudi tebi - konec koncev si se šele z njenim rojstvom rodila kot mama :)

    A ob tej priliki naj voščim tudi mojemu nečaku - ja, na isti dan praznuje, kot tvoja pupa. In ravno tako prvo okroglo!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...