29. jun. 2009

Ko ustvarjalec postane material :)

Zdaj pa so preddopustniške priprave že v hudem razmahu :) Danes sem se odločila, no, odločena sem že dolgo, samo izvedla nisem, da postanem material :) V rokah drugačne sorte ustvarjalke.
Zame je tole kar huda sprememba, po skoraj 10 letih dolgih las :) Ki so bili danes pred striženjem še daljši od tistih tamle na sliki v profilu. Se je frizerka pohecala, da morajo večkrat odnest na smetišni, toliko jih je bilo na tleh, saj jih je ponekod postrigla tudi za 30 cm.
Ampak občutek je pa super. Glava je lahka, po vratu mi ni nič vroče :)
Vem pa, da bom pogrešala hitro urejanje, ko sem lase samo v čop spela :)
Pa dečva tudi pravi, da me samo po glasu prepozna :)

24 komentarjev:

  1. Sonjaaa, super ti paše!!!

    Ma boš vidla, kratki lase so zakon:))

    In kar je res, ni ti vroče, hitro se posušiš...jaz kar tako mimo grede, in fizurca je tud vedno berajt:)))

    Uživaj na dopustu:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa punca je lepa punca imela kratke ali dolge lasi :))
    Radovedna

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihihi ... prav prijetna deklina, ki pa se jo bom kljub temu, da sem jo videla samo enkrat v živo, prav težko privadila s kratko frizurco ... kako trapasto pišem ... ;o) ... kot bi se poznale sto let ...

    OdgovoriIzbriši
  4. :))) saj ti bodo do naslednjega srečanja porasle, da boš prepoznavna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ulala, te skoraj ne bi spoznala. super

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh. Tudi jaz sem pogledala čigavo sliko si objavila. Sem morala prav komentar prebrat, da sem izvedela. Spoznala pa te res ne bi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super frizurca, te kar mlajšo naredi. :) Tudi jaz sem bila pri frizerju včeraj, samo da nisem bila tako pogumna kot ti. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uuu, to pa je bila preobrazba :) Primerjam pač tisto fotko iz profila in tole novo.
    Eh, kratki lasi so zakon!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Še ena, ki prisega na kratke. Dela pa ni nič kaj dosti več. Ti super paše, si pa res spremenjena ... ampak saj ravno v tem je čar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super sprememba, samo navadit se moraš. Ti pa paše, pa tudi frizurca zgleda , da ne bo težka za urejat. Lasje pa tako hitro rastejo, da ko bo spet srečanje, nočem nič , če ne boš imela že čop.

    OdgovoriIzbriši
  11. Končno si se opogumila oz. našla čas!!
    Prav škoda bi bilo če se ne bi postrigla. Pa ne zastopi narobe, tudi dolgi ti pašejo, ampak tole.... tole ti super paše!!!
    Sploh si te ne morm nagledat :)
    Super!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala :) Saj zdaj se tudi jaz ne ustrašim več podobe v ogledalu, ko grem mimo :)))) Doma se bodo pa tudi sprijaznili počasi :)

    OdgovoriIzbriši
  13. super sem si rekla še predno sem začela brat A MA SONJA ZDAJ KRATKE LASE????? bravo za pogum

    OdgovoriIzbriši
  14. Super je frizura, kaj pravi deklica? Se spomnim, kot je moj starejši sin imel 4 leta, naredila sem eno drastično spremembo: postrigla sem se pa še pobarvala v blond, otrok je bil dva dni zelo hud:))

    OdgovoriIzbriši
  15. Naslov je pa dober, ti pa izgledaš ko ena mlada pupca.

    OdgovoriIzbriši
  16. O, kako si lušna! Z dolgmi lasmi, te od blizu nisem videla, a tale dolžina ti zelo lepo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  17. Super sprememba! Sem tudi jaz na začetku gledala - le kdo bi to bil.... sedaj, ko sem prebrala komentar, mi je pa vse jasno :))))))

    OdgovoriIzbriši
  18. uuuuuuuuuuuuu tole pa je sprememba. Vsa čast - jaz si (še) ne upam.
    Lepo ti pašejo kratki lasje. pa še kr tukaj izkoristim priložnost in ti zaželim srečno in varno pot na Korziko(ki je tudi meni ena izmed ljubih destinacij) Uživaj-te maximalno!

    OdgovoriIzbriši
  19. To pa je velik korak. Ampak, ti paše! Največ šteje da se sama v redu počutiš. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. oo, pogumna sprememba :) zelo fajn frizura!

    OdgovoriIzbriši
  21. O, lej jo :) Šele zdaj vidim, da si tudi ti stilsko preobražena :) Ja, tudi meni je postrigla po 30 cm, le kak dan pred tabo, ker sem bila na dan te objave že na morju :)

    Bravo :)
    (zrastejo pa itak (pre)hitro)

    OdgovoriIzbriši
  22. ooooooooooo, glej, jo no!
    krasna frizura!!!!

    lp,
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...