8. jun. 2009

Plan po Natašino..

Med komentarji prejšnje objave mi je Nataša prav lepo splanirala cel teden :) Vsaj kako malenkost njega plana pa lahko uresničim. Torej bo danes čestitka :)

Srček je dvakrat odtisnjen z VersaMark blazinico na roza podlago in embosiran s slonovinasto belim embosirnim prahom. En odtis sem nato obrezala, po robovih nacefrala in senčila z distress inkom.
Na podlago oz. spodnji odtis je prilepljen s 3D trakom. Roza podlaga je nato po robovih senčena z rdečim distressom, rdeča pa okrašena z odtisi pikaste štampiljke z belim StazOn-om. Še tag, trakova, pa je čestitka narejena.


Uporabljeno:
Štampiljka: Stepelglede Grunge Flourish Hearts
Papir: roza, rdeč in bel papir iz domačih zalog
Barve: VersaMark, bel StazOn
Dodatki: tag, trakova
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, 3D okrogle blazinice
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Cuttlebug in šablone zanj

15 komentarjev:

  1. ooooooooooo svetovno lepa čestitka!!!
    krasno si tole scoprala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je! Super sestavljena! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau... tako preprosta in fantastična čestitka hkrati. Sem si jo morala dvakrat ogledat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super čestitka. Evo že pišem mail.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako lep je tale srček, katera štempiljka pa je to- firbec, ane:):):)
    V glavnem zelo lepa in lepo!!! narejena.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, super pride vse skupaj. Prav elegantna čestitka.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale čestitka mi je noro dobra. Res dober učinek naredijo embosing prahci.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prečudovita voščilnica! Ena najlepših kar sem jih videla!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale je pa res huda! Embossing naredi čudovit učinek.

    OdgovoriIzbriši
  10. Me veseli, da se delno držiš plana. :) Čeprav si napisala potek, mi ni jasno kako si ta srček naredila, razen tega, da je embosiran. :) Zgleda super.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita čestitka! Tako elegantna.... bogata.... posebna!

    OdgovoriIzbriši
  12. :))))) lej jo smotko .... srčke ima tudi :)))

    Prima je :)

    OdgovoriIzbriši
  13. res je lepa...tole embosiranje pa tud mene čezdalje bolj mika:)

    OdgovoriIzbriši
  14. sonja this is absolutely gorgeous.
    i laughet about your comment with the distress mania.. that was too funny
    love
    claudia

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...