4. avg. 2009

Črno belo - dva izziva

Skupaj z dečvinima obeskoma so se pekli tudi tile črnobeli delčki.
Zdaj pa sem pred dvema izzivoma :)







1. izziv: Naj delčke polakiram na visoki sijaj ali jih pustim take mat???

2. izziv: Kako naj sestavim ogrlico???

Postavitev s prekrivanjem: pri tej imam pravzaprav en problem :) pojma nimam, kako to sestavit. Na netu sem videla veliko takih ogrlic, vendar zgolj s prve strani. Moja predstava o zadnji strani pa praska..



Postavitev z razmikom: tale mi je bolj domača, mogoče z žičkastimi obročki ali pa kar z vrvico z vozlički. Škoda je le, da me tista prva veliko bolj mika :)

19 komentarjev:

  1. Obe varianti bosta lepo izpadli, saj so že krogci krasni. Sicer mi je prva malo bolj všeč, vendar bi bila pa druga bolj prijetna za nosti. Ja, odločitev bo kar težka ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. L:pi koščki. Tole prekrivanjemi deluje zelo zanimivo in vsekakor drugačno. Kako to naredit si pa tudi jaz ne predstavljam. Če se ne motim, sem pa eno tako videla na blogu Mlin nakitin. Mooče tam malo povpašaš. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. sem že mislila, da bom zvedela, kako deluje to s prekrivanjem, pa vidim, da tudi ti še iščeš. meni bi bila takšna bolj všeč. bolj fina in izbrala bi nepolakirano. ko boš kaj izvedela, pa povej naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz sem za nepolakirano. So krogeci tako lepi. Mi je pa tudi prva postavitev bolj všeč. Kako se jo pa naredi , pa pojma nimam. Ko boš sestavila opiši prosim, ti si boš že zmislila tako, da bo super:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. izziv 1: pobarvaj na sijoče
    izziv 2: prva postavitev

    Upram, da sem pomagala.=)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni bolj sede prva in nepolakirana. Sestavit jo je pa mala malca. Saj do zdaj si jo verjetno tudi že?

    OdgovoriIzbriši
  7. Flo, dobrodošla, tu te prvič vidim :) Hitro povej, kje se dobi ta mala malca :) Sem pa v službi, tako da mogoče pridem zraven popoldan, ali bolj verjetno zvečer :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja, bom kar skupaj komentirala tvoje zadnje izdelke, ki so noro dobri. Od tistih "stara mama stil", ki to z obeski več niso :), do dečvinih in teh zadnjih sestavnih delov za ogrlico. Ti si res multi talentirana ženska, polna idej in volje, da to uresničiš.

    Me pa samo nekaj zanima pri onih kvačkankah z obeski. Ti obesek lepo visi navzdol, ko nosiš ogrlico? Ponavadi ogrlice rade "plešejo" po vratu in se hitro tisto, kar je zadaj, pomakne naprej.

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, hvala :)
    Ja, tele kvačkanke z obeski čisto lepo stojijo oz. visijo, zgleda so obeski dovolj težki, da jo držijo na mestu.

    OdgovoriIzbriši
  10. krasna je prva postavitev, pa sploh ne dvomim, da nimaš male malice v torbici .. :) zdaj samo še počakam, da vidim tele lepote..

    OdgovoriIzbriši
  11. Hojla! S prekrivanjem jo sestaviš tako, da žičko narežeš na 2 cm dolge trakove, narediš zanko na enem koncu, spelješ skozi obe luknji in na drugi strani (torej na koncu druge luknje spet narediš zanko). Ponoviš na naslednjem paru lukenj. Upam, da sem kolikor toliko jasno razložila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz navijam za mat izgled in prekrivajočo postavitev, ki pa si jo ob vseh nasvetih zagotovo že uspela sestavit skupaj, a ne :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz navijam za mat varianto in prvo postavitev. Se že veselim sestavljene ogrlice na fotki!

    OdgovoriIzbriši
  14. postavitvi sta mi obe všeč, sama bi pa polakirala :)))

    OdgovoriIzbriši
  15. za nakit sem nati in tejle voji krogci mi sploh zbujajo zavist. Karkoli boš izbrala bo dobro izpadlo, ker so zanimive barve in luškana struktura.

    OdgovoriIzbriši
  16. A je že sestavljena? Hitro pokaži!

    Pa danes bo verjetno padel 30.000. obisk. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ne, ni še sestavljena :) Ni bilo časa.. Bo danes :)

    OdgovoriIzbriši
  18. če še ni sestaljena, sem videla na Renatinem blogu to postavitev http://maloustvarjalno.blogspot.com/2009/06/pa-zacnimo.html in če se ne motim jih je povezala z "žebljički"...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...