26. avg. 2009

Preskušanje tehnik in pripomočkov

Že večkrat sem bila ob brskanju po netu navdušena nad steklenim videzom oz. sijajem poli izdelkov.
Pa sem se le opogumila, odprla denarnico in si privoščila tekoči Kato clay. Ki ga je potrebno sicer prav obdelati, ampak verjamem, da bo z nekaj vaje šlo.
Na tokratnih delčkih pa sem se učila kar dveh tehnik.
Prvi je transfer na poli. Nekaj vzorčkov sem si sprintala na laserja in se lotila packanja. Varianta, ko papir z odtisom položiš za zvaljan poli, namočiš z vodo in odsvaljkaš, meni ne gre. Nisem dovolj vztrajna ali pa sem ponekod preveč. Pečeni izdelki so bili ponečedki, ki so brez razmišljanja leteli v koš za smeti.
Očitno mi bolj leži druga varianta, za bolj lene :)) Papir z odtisom položiš na zvaljan in v ustrezno obliko izrezan poli, z žličko podrgneš, da se odtis dobro prime polija in hop v pečico. Ko je poli pečen, ga streseš v vodo in odsvaljkaš papir. Pri obesku mi je kar lepo uspelo, pri malih delčkih za uhane sem bila preveč površna in nisem dobro podrgnila po odtisu. Ga zato ob strani malo manjka. Ampak za prvi resen poskus bo tole kar OK.
Nato je prišlo na vrsto preskušanje druge tehnike oz. materiala. Čez transfer sem namazala tekoči Kato poli in ga dala pečt. Po 20 minutah pečenja pride iz pečice precej mlečen, vendar pa postane stekleno prozoren po nekaj vztrajnega gretja s heat-gunom. Priporočam pazljivost, saj sem jaz enega od malih delčkov na eni strani malo prismodila. Sem grela en košček in pazila le nanj, drugi pa je bil preveč blizu in se je zapekel :(
Bele delčke sem nato s tekočim polijem zalepila na črno podlago, ki sem ji naredila relief s štampiljko za ozadje. Zabavno, ko lahko za čestitkanje nakupljene pripomočke uporabim tudi pri nakitkanju :)

Tak pride Kato poli iz pečice. Mlečen. Pa še vidi se, kje se je med pečenjem razlil z zgornje bele plasti dol na črno, saj sem hotela izkoristit peko in sem bele delčke še enkrat zalila. Malo sem ga odstranila s skalpelom, čisto pa ni hotel stran.


Takoj po pečenju sem ga dala v mrzlo vodo na hlajenje. Transparentni poli postane lepši, če ga daš direkt z vročine na mraz. Sem upala, da bo tudi tu pomagalo. Pa ni bilo dosti koristi. Sledila je obdelava s heat-gunom. Ker tudi tekoči poli nič kaj ne diši ob segrevanju, priporočajo, da ga grejete ob odprtem oknu. Sama pa se spravim pod vključeno napo in pazim, da nisem direktno nad izdelki, na poti plinom.
Ob segrevanju je tekoči poli postal prozoren, tisti razmazani delčki na črnem pa se tudi ne vidijo več. Žal pa segrevanje pokaže tudi skrite mehurčke zraka, ki so ostali kje v poliju.



Pri transferju sem bila malo površna in zato ni povsem prekril osnove. Prav tako tekoči poli ni postal povsem prozoren, ponekod ima mehurčke.. Vendar pa sem za prvič kar zadovoljna. Vem, da mi do perfektnega izdelka manjka še kar nekaj vaje.. ampak saj rada vadim :)
Zdaj pa samo še luknjice zvrtam oz. prosim koga drugega :)) pa je :))

20 komentarjev:

  1. Vau :) Nič jim ne manjka :)

    Kako pa narediš luknjice v že pečene izdelke?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, našuntaš koga, da vzame bormašinco z minisvedrom v roke in ti naredi luknjice :) Kjer jih prej narišeš z belim flomastrom :)
    Če ti šuntanje ne rata, se je treba pa sam lotit :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko vidim take lepe poli izdelke, si rečem: "A dej no, zakaj pa meni to ne rata?". Pa če sem čisto poštena, mi ne more, ker se niti lotim ne. Imam pač občutek, da meni kaj takega ne more ratati. Pa nič hudega, bom kar uživala in se naslajala ob takih čudovitih izdelkih vas poli umetnic.

    Sonja, kar tako naprej in hitro nam še kaj pokaži.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  4. No, jaz recimo imam popolnoma novo bormašinco. Pa mašinco za kofe kuhat tudi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau. Obesek je fuuul lep. Sploh zaradi vzorčka. Ti kar treniraj, Je luštno spremljat, kaj se dogaja v tvoji kuhinji ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmm.. K. pa tale tvoja mašinca dobro kavo kuha? Ker potem je verjetno lažje dobre luknjice z bormašinco delat :))
    Uhani mi že bingljajo z ušes, obeska pa se ne bi videlo, imam premajhen izrez danes. Ampak pride na vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kolk lepo!A mehurčki se vidijo? A, ko boš naredila takšne brez mehurčkov, gre pa tole v koš? A boš povedala kdaj?Prosim!!!:):):)
    Prav rada pogledam k tebi, da spremljam tvoje treninge, ker si čist utrgana. Izdelki so pa mega.
    Ti kar treniraj , je prav zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  8. U, je kulski obesek (saj tudi uhani, samo jih ne nosim in so tako v drugem kadru ;).
    In meni je tudi všeč taki "stekleni" videz. Hvala za vse napotke, pravijo, da so napake drugih cenejše ;)
    Torej si nam marsikaj prišparala.

    HVALA, moi

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauu prekrasno in zlata vredne izkušnje za nas :-). Sem tudi jaz rekla, d abo kdaj poskusila vrtat luknje v že pečene izdelke pa še nisme poskusila!

    OdgovoriIzbriši
  10. Neverjetna si! Meni izgleda vse perfektno.
    Kaj pa si dala spodaj? Mislim tale vzorček ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Vzorček rožice je print nekje z neta, pojma nimam, kje sem ga našla.
    Na črno pa sem odtisnila eno štampiljko za ozadje čestitke, tako poštno :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau... Tale kompletek je pa božanski. Ti si pa res svetovna faca, saj ti vse rata.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lušten kompletek.
    Jaz sem se enkrat lotila tega in je cela kuhinja smrdela, na koncu je šlo pa vse skupaj s liquid fimom v smeti. :(

    OdgovoriIzbriši
  14. wow, tole je pa noro dobro, skor zgleda ko industrijsko, tak popolno je :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lahko rečem samo WAW! Čudovito ti je uspelo! Zame je to znanstvena fantastika ....

    OdgovoriIzbriši
  16. K tebi je pa vedno zanimivo pogledat! Vedno izvem kaj novega ... a tako "preprosto" je prenašati vzorce na fimo?!
    Obesek je čudovit, najbrž pa se pri nošenju mehurčki ne tako zelo vidijo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hehe, ja, simpl je :) Kar poskusite, bi bilo prav luštno videt kak drugačen izdelek.
    Saj pravzaprav so mehurčki videt tako, kot v kakem dragem steklenem izdelku.. ali kot v šampanjcu :) Če me kdo vpraša, so tam namenoma.. pa naj me kdo kopira, če zna :))))) Še sama se ne znam.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...