2. avg. 2009

Tretja kvačkanka in napačne barve

Tretja kvačkanka je čisto prava za poli polizdelke, s katerimi dolgo nisem vedela kaj početi. Saj je trajalo kar nekaj mesecev, da zdaj točno vem, kam pašejo kot uliti..
Zdaj moram samo še ugotovit, kako jih sestavit skupaj, saj sem na kvačkanko že nalepila, trajno nalepila, tulipančke srebrne barve.
Ima kdo izkušnje kako pobarvati kovinske dodatke? Spomnila sem se že na oksidiranje z jajčki, mogoče pa bi se dalo še kako drugače :)
Tudi sicer ima obesek precej veliko luknjico, saj sem ga nameravala obesiti na gumijasto vrvico. Ampak to bom že rešila.. samo tisti tulipančki me jezijo.

Na pomoooooooooooooooooč !! Ideje za rešitev izziva dobrodošle :))

14 komentarjev:

  1. Žal nisem prava oseba za pomoč, ampak vseeno moram pohvaliti vse tvoje današnje izdelke. Super so, ampak tale zadnji pa je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ti veš, da sem jaz nora na te rjave barve... Na kovinske delčke se super prime lak za nohte.Ne bo sicer čist isto, ne bo pa srebrno... Preveliko luknjico na poli izdelku pa lahko preprosto zapolniš s polijem in še enkrat spečeš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, tole je ena čudna mešanica perlic in polija v rdečih, zlatih, zelenih, bordo.... tonih :) Je nemogoče ujet na fotografiji. Ampak v živo mi je super :)
    Verjetno ne bi bila najboljša ideja pečt polija, ki sem ga že polakirala s Fimo lakom?
    Jutri pa grem do Mullerja kupit kak tak lak za nohte, da bo pasal sem zraven :) Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Še en svetoven komplet. Maja ima super rešitev - samo kot ideja a bi bilo treba poskusit pa so alkoholni inki - ti naj bi se prijeli na take površine. Zraven bi verjetno šel kak Tim Holtzov distress odtenek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaaaa, to bo to :)))) Zdaj pa res nujno rabim alkoholne inke, a ne? :) Jih že lep čas gledam, samo kupila si jih še nisem.. ampak zdaj pa vem, zakaj brez njih ne morem več :))))) Samo upam, da jih najdem kje na netu, kjer hitro dostavljajo.
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lahko jih zbrusiš, tale srebrno-nikljana zgornja plast je zelo tenka. Sicer so pa vsi trije kompletki za učke ven metat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo. Sicer me še njbolj pritegne tale bakrena, a so vse čudovite.
    Rešitve za tulipančke pa nimam, žal.

    OdgovoriIzbriši
  8. Žal ti ne morem pomagati, samo pohvalila bi rada tvoje ideje in super izvedbe!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mi je prou žou, da ti pa pri tem problemu res ne morem nč pomagat ... lohk ti samo stojim ob strani in te tolažim, da boš zihr neki pogruntala, če ti to kej pomaga ... ker ti itak vedno nekaj pogruntaš ... aja skor sm pozabila ... ful je lep komplet ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen komplet in lak bo kar fajn rešitev.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalni kosi nakita. Tale dopust, ti je pa dobro del :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Punce so ti natresle uporabne nasvete, jaz pa naj samo pohvalim. Tole kvačkanje ti gre odlično od rok, pa poli seveda tudi, da o kombinaciji niti ne zgubljam besed. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je pa tale bakrena zelo všeč :)

    Pri nakitkanju pa ti žal ne morem pomagati :(

    OdgovoriIzbriši
  14. Lep nakit...je čist u mojih barvah...drugače, pa jest nebi barvala "tulipančke"(po moje se bo verjetno čez čas odkrušlo), ampak bi raje na srebrno zamenjala nastavke za uhane.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...