9. avg. 2009

Igranje z alkoholnimi inki

Črno-beli delčki še kar čakajo končni navdih oz. napad volje, da jih sestavim.

Sem se pa zato igrala z alkoholnimi inki, ki mi jih je za čez vikend posodila Sandra. Sem se počutila kot v šoli, ko smo si sošolke posojale drobnjarije za čez vikend :)) Bejba, hvala, zlata si.
Čeprav zdaj vem, da tole hočem imet.. kar pomeni, da se bo poznalo v denarnici..kar ni dobro :)

Plasti Fima sem pokapljala z inki, jim dodala srebrne lističe, jih zložila in po mokume-gane malo zarezala, preluknjala, zapolnila luknjice s fimom... in potem, ko je bila klobasica narejena, sama sebi priznala, da mi že rezultat navodila na netu ni bil všeč. Pa da mi moj tudi ni in sploh ne vem, kaj bi s tem :) Pa sem začela rezinice mečkat, različno zlagat.. in dobila sestavne delčke za tole ogrlico. Ponovit ne bi znala nikoli :)
Tokrat brusit nisem smela, da ne bi odbrusila srebrnih pikic, sem lahko le polakirala.
In danes sestavila.


Ogrlico bi bilo veliko lažje ustrezno prikazati na kakem razstavnem stojalu, saj je v bistvu kar precej kratka in se lepo uleže tik pod vratom.

6 komentarjev:

  1. Uh, kako lepo se barve zlivajo v obliko, pa še srebni sijaj.... mega!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole si res lepo naredila ... sicer pa kako bi drugače, ko pa je vedno vse kar pride izpod tvoji čarobnih prstov tako magično ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep set nakita si ustvarila. Barve so mi všeč, ker niso preveč močne in grejo super k sivim in kremnin majicam. Vsaj jaz bi tako nosila :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole zgleda zelo lepo. Dela si pa imela tudi veliko.Mogoče je zame malo prebogata:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasno! včasih bi si človek res želel kakšno reč ponoviti... mogoče je pa prav, da ne gre:)tako ostane edinstvena...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...