27. avg. 2009

Nov dan - nova tehnika

Ko sem bila jaz še čisto v papirčkanju, je Maja na blogu pokazala lep lisast obesek. Takrat sem ga samo pogledala in šla naprej. Zadnje čase pa večkrat zaidem med Majine starejše poste in se navdušujem nad izdelki in uporabljenimi tehnikami.
Tole sem si že dalj časa želela poskusit, pa nisem imela vseh sestavin. Pred kratkim pa sem si privoščila nekaj Rangerjevih alkoholnih inkov.
Za tale današnji poskus sem že pred dnevi poiskala njeno objavo in počasi zbirala pogum.
Belo in transparentno belo osnovo sem razvaljala včeraj.. in pustila počivat :)
Danes pa kot ne bi znala brat, ali pa imela čisto ementalerjevo luknjast spomin, sem na začetku pozabila na srebrne oz. zlate lističe. Pa sem šla po novo belo osnovo, nanjo položila srebrn listič, ga napackala z alkoholnimi inki.. se navduševala nad barvami, se jezila, ker so kar naenkrat barve ušle nekam na rob.. povsem izven kontrole :)
Kaj pa zdaj.. grem še enkrat brat kratek povzetek tehnike.. pa nič ne piše, kdaj lahko na osnovo položiš čisto na tanko zvaljan transparenten poli. Bi počakala, da se posuši, bi dala že prej?? eh, kaj dosti hujšega od še enega poli kakca se pač ne more zgodit :) Na bolj na pol suhe inke sem položila transparentno plast, povaljala, da sem iztisnila zrak, dala vse skupaj na še eno plast bele in se lotila rezanja.
Najprej so bili delčki pravokotni. Nato pa me je zamikalo, da bi bili ovalni in sem jih šla rezat :) Niso povsem pravilnih oblik.
Iz pečice sem jih stresla direkt v ledeno mrzlo vodo, ohlajeno v zmrzovalniku, da bi transparentna postala čimbolj prozorna. Mogoče niti ne bi bilo treba, saj zgornje plasti, položene čez inke, sploh ni bilo videti. Po brušenju z vsemi štirimi na kupček zloženimi vodnimi brusnimi papirji sem delčke le še polakirala. Tokrat kar s Fimo lakom, ki ga žal ni več v prodaji.

Da ne bi bila v dilemi tudi naslednjič, pa sem šla hitro na Ebay pogledat, kje lahko kupim knjigo, ki jo omenja Maja :) Upam, da jo kmalu dobim :)

Barve so v živo malo drugačne. So pač čudne ure za fotografiranje :) Evo, dnevne slike, ki pa so bolj od strani narejene :) Nikoli mi ni prav :) Mogoče bi bil pa že čas, da si šotorček z lučkami za fotografiranje omislim.


17 komentarjev:

  1. Vau! Zelo je lepo. sploh barve so mi zelo všeč.
    sicer pa že nakaj časa spremljam tvoj blog in moram reči, da so tvoje stvaritve iz fima fenomenalne! Res ti uspeva izdelovati krasne stvari, eno za drugo.

    lp,I

    (saj bi že kdaj prej komentirala, pa nisem imela bloga)

    OdgovoriIzbriši
  2. hmmm ... meni je pa zelooo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa že prehudo. Sonja pa kaj ti misliš, da sem jaz herc na lotu dobila.Takoj, da mi poveš, če je kakšen ponečedek v smeteh, bom kar v pižami čez travo letela. Ups, saj ne nosim pižame:):):)
    Pa kaj ti zadnje čase ješ, da ti tko vse rata. Ena lepota za drugo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Je že Alenka tko dobr komentirala, da bi jo kar citirala. Ti res ene posebne žgance ješ zadnje čase. Hudo dobri rezultati! In ovalna oblika res paše tukaj zraven. ŠE!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo ti je uspelo!

    Jaz sem to tehniko samo 1x probala na črno osnovo. Pa nisem čist zadovoljna, moram še malo povadit tole packanje z inki :-) A kaj, ko imam tolk stvari za probat, da ne pride spet na vrsto ... res je tako kot si zapisala 'nov dan nova tehnika' :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni so tile obeski, lepe barve in super učinek!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tele barve so mi pa noro lepe. Ti si pa čist noter padla v tole preizkušanje tehnik in vse skupaj ti odlično uspeva. Kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tebi se je pa res čisto odfimalo!! :):) Čist nori obeski!

    OdgovoriIzbriši
  9. OMG...izpod tvojih rok pa res same čudovite stvari prihajajo

    OdgovoriIzbriši
  10. Ojeeeeej, kako je to lepoooo! Navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši
  11. A si ti spet na dopustu al kaj? Malora, vse bom zamudila, ker moram delat, pa delat, pa še mal delat, ko pa to končam delat, mam pa že nou deu :(

    OdgovoriIzbriši
  12. K :) ne, nisem na dopustu, samo toooook me matra delat, poskušat, se igrat.. da ne morem zdržat :))))
    Me veseli, da je tudi vam všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sem že včeraj v službi prečekirala tvoje objave, pa ne morem komentirat, ker mi računalnik ne dovoli izbrati profila!!! Torej: transfer je za dol past! Super ti je uspelo, da se Kato tako sveti. Kar se mehurčkov tiče, sem vprašala klar samo Donno in je rekla, da je dobro pustiti gel nekaj minut stati ter pladenj, na katerem je izdelek s spodnje strani malo potrkati, da mehurčki splavajo navzgor (tako kot pri mavčnih odlitkih, če si kdaj delala). Njeno knjigo o kateri sem pisala, imajo na Amazonu in je zame MUS enciklopedija! Mislim pa, da jo imajo tudi pri Perles&co.
    Pri tej alkoholni tehniki sem ti pa kar fouš, da se ti tako lepo sveti! Jaz sem svojo prozorno razvaljala na devetki, ko se je spekla je bila še vedno meglena in sem jo nato sto let brusila!
    Skratka:GO GIRL!!! SUPER TI GRE!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, hvala :) Bom naslednjič malo potrkala, kot pri vlitkih včasih.. kje je že to :)
    Knjigo sem že včeraj kupila in je nekje na poti. Saj sem jo že imela v rokah, sposojeno.. ampak imeti nekaj takega doma, stalno na dosegu, bo nekaj čisto drugega.
    Tele alkoholne sem poskusila poslikat podnevi, pa enostavno ni isto kot v živo :( Na fotografijah mi niso tako všeč, so pa zdaj barve bolj realne.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaz sem jih pa videla v živo. kaj videla v rokah sem jih držala. punce kolk je to lepo, pa kako lepo se sveti, pa gladko je!!!!!1Ma ni , da ni!

    OdgovoriIzbriši
  16. Saj tole mora biti pa res nočna mora za pofotkat: majčkeno, sublimni detajli, svetleče...


    vseeno si tako fine fotke naredila, da se vidi, da so obeski GEORGEUS

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaz sem že čisto padla iz vseh teh tehnik, vem pa, kaj je nadzemeljsko lepo. In tile obeski to gotovo so :) Prekrasno, res.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...