10. avg. 2009

Zasvojena??? Ni šans :)

Ja, tak bi bil odgovor pred časom, ko še nisem začela kvačkat ogrlic. Zdaj pa je to postala ena od aktivnosti, s katerimi se da prav lepo zapolniti čas oz. zamotit roke. Pa še praktično je, vrečko s kolutom kvačkanca, nasnutimi perlicami in kvačko pač hitro stlačim v torbico. In kvačkam na pikniku, med vožnjo (ko sem sopotnik, da ne bo pomote), med klepetom..

Trenutno imam v delu kvačkanko iz lesenih perlic. Te je bilo malo težje nabrati na nitko, saj jih je dosti brez luknjice. Pa še pokajo, potem ko jih že pokvačkaš; pa malce bolj trd izdelek je.. ampak mi je že zdaj všeč. Vredno truda.

Na piknik v nedeljo sem nesla pokazat moje zadnje izdelke in skoraj ostala brez ene kvačkanke. So mi jo hoteli kar sneti z obeska :) Pa se nisem dala, tistih perlic ne morem več dobiti, še vem ne, od kod jih je prinesla Vesoljčica. Sem čisto zaljubljena v njih :)
Tako sem v.d.tašči obljubila drugo in šla danes hitro po nakupih. Še dobro, da Levček ni daleč, pa še zalogo perlic so obnovili. Zdaj jih je treba le še nasnuti. Z mlinčkom za nabiranje perl gre prav prijetno hitro :)

15 komentarjev:

  1. Saj ni nič narobe, če je človek zasvojen s tako prijetno zadevo ... ampak mene pa tale mlinček muči ... a bi bila tako prijazna pa bi ga prinesla s seboj na srečanje, da jaz malo pručim to čudo tehnike, ker jaz poznam edini mlinček, ki se mu reče igla ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. No vidiš kok je fajn, pa si se tako dolgo upirala:):):)Zdaj pa ne boš mogla nehat:):):)Ti kar delaj , ker so prav luštne, pa še vedno se kaj za zraven spomniš:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni pa malo diši po zasvojenosti. :):) Ampak takih lepot ni nikoli dovolj, a ne?! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Taka zasvojenost je čist super, ko obrodi tako fenomenalne rezultate. A bi mi zaupala od kod je ta mlinček? Mene od kvačkanja odvrača ravno to dooolgootrajno nizanje perlic. Sicer pa sem bla tud jaz včeraj v Levčku, izropala zalogo perlic, pa ena gospa blizu mene je kupovala bele perlice,da bo naredila tašči ogrlico... Gggrr, zakaj nisem bila bolj pozorna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaaaa, vedela sem, da si to ti :)))) No, nisem bila čisto prepričana :)) Samo kupcev po trgovinah pa res ne upam nadlegovat, če so slučajno ta in ta :)) Upam, da se še kdaj srečava in greva na kako kavo.
    Mlinček sem pred leti kupila v Artu v City parku. Ga je naročila občasna sodelavka in mi potem nihče ni znal razložiti, kako se uporablja. Šele po kar nekaj guglanja sem ugotovila, kaj početi z njim :) Če ne potrebuješ ravno nekega urejenega zaporedja, je super tudi za nabiranje večbarvnih perlic na laks za klasične ogrlice.
    Sem pa videla predstavitev mlinčka tudi v poročilu z letošnjega CHA tule: http://www.craftcritique.com/2009/07/new-from-beadalon-cha-summer-09.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Haha, pa kako suvereno si napisala, MENE PA NE POTEGNE TOLE :) Super ti gre od prstov in kvačke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, kako že gre tista o zarečenem kruhu.. na stara leta bom verjetno še prtičke in živalice kvačkala :)))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav lepo te je tole zasvojilo, je pa fajni občutek ko padeš noter in ti perlice kar samo polzijo med prsti. Tale mlonček pa kar mamljivo zgleda, bo treba malo preiskat trgovine ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super zasvojenost! Pa le nisem edina, ki kvačka v avtu... vožnja prej mine, pa še manj "sitna" sem in ne vidim vseh napak, ki jih moj petelinček naredi za volanom :-P. A tebe pol tud malo čudno gledajo v kakšnem križišču, ko čakate na zeleno? :)))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala za odgovor glede mlinčka ... Zdaj mi je vse jasno ... ;o) ... samo kaj ko ga morem zdaj takoj uvrstit na spisek nujno potrebnih zadevšn ... jao ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Tule sem ga našla naprodaj.. v treh variantah in s tremi cenami. Pa še rezervne igle imajo, kar je super :) http://www.thecrystalphoenix.com/tools---jewellery-making-9-c.asp

    OdgovoriIzbriši
  13. Mlinček za nabiranje perl? Prvič slišim =D. Hm, a tole kvačkanje s perlicami je podobno kot navadno kvačkanje?

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...