8. jan. 2010

Enkrat je bil en.. namizni koledar

Že dva dni si prepevam pesmico Enkrat, enkrat, enkrat je bil en majhen škrat.. samo da pri meni ni bil škrat, ampak navaden tedenski ležeči namizni koledar. Kljub temu, da moramo vsi plane vodit v Outlooku, nam v službi redno za novo leto prinesejo namizne koledarje. :) Lani jih je sodelavka odnesla nekam, kjer so jih želeli. Letos pa sem ga odnesla domov in si rekla.. bo že za kaj prav prišel :)

Nekaj časa sem ga prekladala po mizi, včeraj ob pospravljanju pa se odločila, da ga predelam v malo manjšo dimenzijo, ga zavijem v kiči platnice in ga stlačim v torbico. Še dobro, da sem kupila malo večjo :)

Pred obdelavo se nisem spomnila poslikat koledarja. Bil je tak čisto navaden tedenski namizni ležeči koledar :) Liste z dnevi sem odstranila z nosilca in jih prerezala na pol. Luknjice od prvotne špiralne vezave sem mislila pustit, pa je bil kupček listov precej višji tam pri luknjicah. In so šle stran, nato pa sem še vogalčke zaokrožila.

Ker bo koledar moj, je lahko malo bolj kiči, zato sem platnice iz lepenke oblekla v čudovito kičast papir s sladkornimi bleščicami, ki sem ga kupila v trgovini Memories. Upam, da se blešeči sladkorni dodatki vidijo na fotografiji :)

Vogale platnic sem zaokrožila, robove pobrusila in senčila z distress inki. Še luknjanje z BIA in spenjanje. Če bi bilo po moje, bi bila špirala roza, pa žal nimam dovolj velike na zalogi. Tako je pač srebrna.



Papir sem na lepenko prilepila z mojim novim lepilom GlueGlider Pro, ki ga vsi hvalijo. Do sedaj z lepili v miškah nisem bila najbolj zadovoljna, saj so hitro popustila. Pa sem jih kar nekaj testirala, Aero, Pritt, neka trajna lepila za fotoalbume... Še najraje sem uporabljala dvostranski selotejp in Glossy Accents za 3D dodatke. Tole bo dober test, koledar bo namreč precej v uporabi. Če bo lepilo zdržalo pri meni, bo verjetno tudi na čestitkah in drugih papirnih izdelkih. Skupaj z lepilom sem pred več kot mesecem kupila tudi zimske embosirne mapice, pa bodo zdaj malo manj v uporabi, kot sem želela. Pošta si je privoščila počasno dostavo, pa še cariniki so si želeli ogledati račun.

Prva stran mi je tako zeloooo prazna, kljub svetlikajočim se metuljem. Ampak vem, da drugačna ne bo za sabo nosit. Razmišljala sem le še o tem, da bi dodala letnico iz številk, pa jih žal nimam nič doma. Šablone za hroščka pa izrežejo čisto majhne številke, premajhne. Mogoče pa le kaj dodam čez kak dan. Če se ne sprijaznim :)
Po nakupih danes zaradi sneženja ni za hodit. Ceste tule okoli so obupne.
Smo šli samo malo na sprehod, se pokepat in nazaj na toplo :)


Zvečer med brskanjem po netu mi tale koledar ni dal miru :) Pa sem šla iz tanke lepenke izrezat številke, jih prebarvala z razpokajočo barvo in poškropila z Glimmer Mist, da so se perl bleščice razlile v razpoke. Zdaj pa bo :)




Razpokajoča barva se je po robovih črk začela luščiti, zato sem vse številke zalila z Glossy Accents, tako da sem jih zaščitila. Perl odbleska zato ni več, je pa koledr bolj trpežen.

22 komentarjev:

  1. Meni je zelo všeč! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ti si hiper produktivna! Prav simpatičen je tale koledar in sladkorne bleščice se mu lepo podajo. Takoj bi ga posvojila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je in tebe in tvoje roza mašince ni za ustavit (bognedaj, da bi kdo poskušal ;)

    Je pa res dobra ideja z letnico na prvi strani. Če ne drugače, bi iz kartona izrezala z nožekom 0,0,1,2 ;)

    To bi res bila pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav fino si se tega domislila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična predelava, zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa obdelava navadnega koledarja. Fino si se to spomnila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Noro dobre knjigice delaš v teh dneh, tale ideja je pa še posebej super.Le kje dobiš energijo, jaz še vedno rabim počitek od praznikov ;-D.

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha, Sonja, great minds think alike. Jaz sem ga nesla Kitty. Me prav zanima, kaj bo sčarala iz njega. Kako si pa rezala platnice, meni se zdijo tako trdne, da sem ji rekla, naj jih kar z žagico reže?

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala :)
    Moi - letnica bi bila super, je :) S skalpelom si nisva na ti zaradi ene stare poškodbe kazalca.. ravno zbiram voljo, da grem narest kar fimo številke.. se spomnim, da imam nekje šablone :)
    Kristina - Jaz praznikov skoraj nisem imela, ker sem delala do zadnjega, tako da ni treba k sebi prihajat :)
    Tanja - super :) tule so platnice iz debele lepenke, ki jo najprej razrežem s krožnim Olfa nožem (uporabim tudi za scrapbook), ko je v manjših dimenzijah, gre pa ponavadi z giljotino. Tistega nosilnega dela koledarja se še nisem lotila, bo pa verjetno isti pristop :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Suuuoperca Sonja!
    Zelo lepo in čisto nič kiči:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tale je pa res neki čist posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo, ampak tudi meni na prvi strani nekaj manjka.Kaj tu manjka?- Zvezdica zaspanka:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  13. Neverjetno, kakšne dobre ideje! Super si preuredila koledarček.

    OdgovoriIzbriši
  14. Naslovnica je že dobila najbolj kičaste možne številke :) Ko sem ugotovila, da imam šablone samo za črke, je bilo treba začet kar lepenko rezat. Prebarvala sem jo z razpokajočo barvo in poškropila z glimmer mistom, tako da so se perl bleščice ujele v razpoke :))) Kičasto do konca :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super koledarček.
    Jaz pa vsa besna, ker nisem dobila namiznega koledarja. Letos so nam prvič zagrozili z Outlookom. Se ga bo treba navadit tudi za to. :(

    OdgovoriIzbriši
  16. Super si tole naredila.
    Zelo vešečno in žal je tako, da tisto kar je na oko bolj prijetno(okrašene platnice), za vsakodnevno uporabo ni primerno.

    OdgovoriIzbriši
  17. Spet ti je uspelo iz čisto navadnega kosa nečesa narediti nekaj tako dobrega. Jaz skandiram še, še...

    OdgovoriIzbriši
  18. Sonja, tvoj koledar mi je zelo všeč, še bolj pa ideja. Tudi jaz namreč vsako leto dobim namizni koledar, ki ga ne uporabljam, ker sem pač obsedena z IT-jem in imam vse to v elektronski obliki. Nikoli pa nisem pomislila, da bi si lahko iz koledarja naredila blokec. Bom imela v mislih konec leta, ko ga bom spet dobila.

    Zanima pa me lepilo v rolerju. Sama namreč nisem navdušena nad lepili v tubi in stiku, ker se hitro zgodi, da steče ven ali pa se lepilo prenese na prvo stran. Na netu sem že zasledila to lepilo, vendar se še nisem odločila. Kje si ga kupila?

    LP, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  19. Hehe, tudi ti obsedena z ITjem? :)
    Lepilo sem kupila v trgovini Ohmycrafts, so imeli akcijo. No, se mi zdi, da jo imajo še vedno. Pa Tim Holtz je pri svojih decemberskih tagih delal reklamo zanj, da edino ta drži. Bomo videli, trenutno je na testu :)
    Številke sem pa vseeno z Glossy Accents prilepila, ta vem, da ziher drži.

    OdgovoriIzbriši
  20. "Sladki" koledar... naj bo tudi leto, ki ga označuje sladko in prijetno!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...