3. jan. 2010

Sončna nagrada za lepši začetek leta

Novoletni prazniki so bili letos tudi pri meni bolj v stilu "samo, da mine". Saj smo se imeli luštno, le nekega evforičnega veselja ni bilo. Do zadnjega sem delala in ni bilo časa za psihične priprave. Mogoče tudi zato, ker novo leto prinaša kup sprememb v službi, veliko pregovarjanja v dečvini šoli, veliko pospravljanja med spomini na dogodke izpred let, ki vsake toliko privrejo na plano in se enostavno enkrat moram spopast z njimi.
Vem pa, da bom tudi letos:
- veliko ustvarjala, saj me to pomirja, sprošča.. In
- z navdušenjem spremljala ustvarjanje vas, na vaših blogih.

Hvala Neža, Tanja in Moa za prečudovito sončno nagrado, ki mi je prav polepšala te sicer tako turobne dneve.


Zdaj pa me čaka še težji del.. kako izbrati izmed blogov tistih 12, ki mi res polepšajo dneve, ko pa vas je toliko.. čeprav ne komentiram vedno, pa objave vse pogledam.
Ne, ne bom ocenjevala.. najljubši ali ne.. naj bo tokrat izbor malo drugačen.
Nagrado bi si zaslužile tudi vse tri, ki so jo podelile meni.

Pa naj bo:
- Andrejino ustvarjanje - pri njej si vedno odpočijem oči, ker ima dober smisel za kombiniranje barv
- BojaMoja - ker dela čudovite čestitke, lovilčke sanj in ker si je upala postavit se na ogled
- Tina - ker so njene čestitke vedno nekaj posebnega in ker včasih z njimi pocrklja tudi svoje učence
- Gordy - ki pravzaprav bolj malo ustvarja, jo je pa vseeno dobro brat
- Marička - ki ji uspe vse, česar se loti
- Mojca - Mo art - ki jo rada berem in ogledujem vse sorte izdelkov.. in bom to letos prav gotovo šla počet v živo :) še se spomnim ponudbe..
- Nataša - Natasha May Art World - ker se razvija v avtorico čudovitih mixed media slik
- Tanc - ker so njene čestitke drugačne, posebne in za to ne potrebuje gore pripomočkov
- Renati - ki v papirčkastem ali pa poli obdobju pokaže same luštne, natančno izdelane reči
- by AB - ker se je Ana le odločila kaj napisat na blog
- Vila lila - ker tik pred PDPjem še kar ustvarja :)
- vixi - ki na blogu dostikrat godrnja, je pa v resnici fejst punca :)

Od tu dalje bi brez težav nadaljevala spisek s Sandrco, ki veliko ustvarja, čeprav ne pokaže; pa Nelyo, ki je postala pridna blogerica;, pa Majo (Čas za kreativnost), ki dela super torbice, pa Alenko in Heleno, dvema prav tako super čestitkaricama z dobrim občutkom za barve.. pa.. pa.. ne, baje ne smem je 12 dovolj :))

4 komentarji:

  1. Čestitke za nagradico!
    No prazniki so minili, danes je lep dan, ki ga je treba izkoristiti. Jutri pa v nove zmage:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta sončna nagrada pa mi je res polepšala začetek leta!! Še posebno zato, ker sem dokaj nova na blogerski sceni..
    Tudi jaz zelo rada pokukam k tebi. Ne komentiram vedno, ampak preberem pa vse!! :) samo tako naprej in čimbolj mirno in ustvarjalno leto ti želim!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...