6. jan. 2010

Reciklirana mini knjigica

Po zavijanju novoletnih darilc mi je ostal prazen tulec, podoben tistim od toaletnega papirja, le daljši. Pa sem si rekla.. bo že prav prišel, enkrat :)
Danes sem med brskanjem po netu naletela na nekaj primerov knjigic iz tulcev. Pa sem šla najprej samo pogledat, če ga še imam. In ga pobarvala, da bo do jutri suh.. ker jutri se pa lotim :)
Pa samo še to, pa samo še ono.. in tako do konca, ko sem šla po fotoaparat in nazaj prižgat PC, da lahko napišem tole objavo :) Jutri bo pa kriza, ko bo treba vstat zjutraj :(

Tulec sem razrezala na štiri enako dolge kose in vse pobarvala na zunanji strani z roza akrilno barvo. Prepognjene sem senčila po robovih z distress inkom, ki sem ga uporabila tudi za senčenje vzorčastih papirjev, s katerimi sem oblepila prebarvane tulce.
V vsak tulec sem dala tag iz tršega papirja z zavihkom, ki sem ga prav tako senčila.
Prepognjene tulce sem luknjala in s špiralo spela z mojo roziko, Bind It All.
V planu sem imela bolj okrancljane tulce, pa sem se spomnila Tanjinih knjigic in zapisa.. preveč štrleče ni za v torbico :) In tako sem okrasila le prvo stran z vijugico, vrtnicama in kamenčkoma. Na špiralo pa navezala trakove.
Da se vozli ne bi razpletli, sem vanje kanila malo Glossy Accents lepila, s katerim sem lepila tudi vijugo in vrtnici. Se mi zdi, da super lepi, pa še hitro se posuši.
Dimenzija knjigice: 11 x 4,5 cm.

Knjigica naj bi bila darilo. Dodati sem mu mislila le tag s posvetilom, tage v tulcih pa bi najraje pustila prazne in tako novi lastnici pustila, da jih sama zapolni s slikami ali zapisi.
Kako pa ve oddajate taka darila? Polna? Ali raje pustite prejemnikom nekaj prostora?


31 komentarjev:

  1. Absolutno ne polna - nekaj dodatkov že, ostalo pa pusti prejemniku, da si še kaj doda :)

    Je pa zlo kiči-miči :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako dobra ideja za porabo tulcev (verjetno so tulci od papirnatih kuhinjskih brisač?)
    Izvedba pa je, tako kot vse pri tebi, krasna!
    Jaz sem tudi za prazne tage. Naj še dobitnica nekaj ustvari :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrsano izgleda tole, full dobro si naredila in vsekakor se strinjam z mojima predhodnicami naj še dobitnica nekaj ustvarja in prida nekaj svojega, sploh v tem primeru, ko ni na voljo 20 strani ali tag-ov. Res lepo darilo. Kaj vse ne nastane iz ostankov, še ena odlična ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super!!!!Zelo lpo in lepa barvna kombinacija.Nekaj mora biti prazno, seveda:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako je dobra!!!
    Vse mi je všeč....podlaga, izbor papirjev, ker ni preveč načičkana,skratka.....čudovita je takšna kot je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kkakšna kombinacija...enkratno. Jaz tudi puščam obdarovancem malo možnosti, da si uredijo darilce po svoje :-) in mogoče kdo odkrije kakšne skriti talent v sebi....super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita knjigica, mi je zelo všeč! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa obdelava in končen izdelek je prav njami! Krasno recikliranje.

    OdgovoriIzbriši
  9. jaaaaao no, a moram res že na tešče nalimat oči na ekran... prav mi je, bi morala vedet! tole je meni znanstvena fantastika. nimam pojma, kaj si počela, o papirju SPLOH nimam pojma. samo divim se lahko:)
    tudi tele materiale napokaj v kuferček, ko prideš v republiko zadrečko. kdaj že? :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. UF, krasna knjigica, super ideja in super izvedba.
    Jaz bi sicer še kaj dodala noter, ker se mi zdi, da potem malokdo kaj vpiše, ker se mu zdi, da bo kaj pokvaril. Sicer pa sem - "stručko" nardila samo eno podobno knjigico in sem jo seveda opremila z našimi slikami, ker je bla za mojega dragega in bi, če bi čakala njega, ostala prazna ;)-
    Mogoče bi dodala kako skupno sliko s prejemnico ali pa kaj takega njenega (lej jo, kr določim, da boš dala ženski ;) no, ja po barvi verjetno ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je tudi zelo všeč, kako lahko vse porabimo:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooo, jutro, kok ste pa ve pridne pri komentiranju :) Jaz sem šla pa bolj s strahom gledat, kaj sem sredi noči objavljala.. pa sem kar zadovoljna s tem, kake fotke so mi uspele sredi noči :)
    Hvala za pohvale, moram priznat, da mi je knjigica tudi zdaj zjutraj še všeč :)
    Helena, osnova je tulec od ovojnega papirja, je pa enak tistim pri brisačah in toaletnem papirju.
    Mojca, pridem :) kdaj že?? :)
    Od zdaj naprej mi pa doma ne bodo smeli tulcev stran metat :) Čeprav imam v glavi že neko drugo idejo za knjigico.. ampak ne iz tulcev :)

    OdgovoriIzbriši
  13. huh, tole si naredila iz tulca:)) ok, sej ti itak delaš vedno waw zadevice...:))bi pa tudi jaz pustilo tako kot je:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Bajen je!!!!!!! lepe barve,lepi dodatki in tale malo ožja oblika (oz malo daljša) deluje še malo bolj nobl!!!!! Zadeto v polno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ful lepa knjigica! Jaz tudi vsak tulec od darilnega papirja hranim:"Ker bo itak kdaj prišel prav!" :)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Perfektno pride tole, se mi zdi, da če je iz tulcev, ki hočejo bit sami po sebi dolgočasni, skoraj moraš naredit malo kiči-miči (ke dober izraz), da dobiš ven nekaj zelo posebnega. Jaz take stvari tudi puščam vsaj malo prazne in povem, da je to zanalašč, da je mišljeno kot bolj osebno darilo. Naj nalepijo gor svoje karte za kino, gledališče, kakšno mini fotko ... naj bo ena taka gledljiva spominska knjigica, albumček, karkoli, samo da je bolj njihovo kot moje.

    OdgovoriIzbriši
  17. uau.. da mi kdo reče, da je to it tulca mu ne bi verjela.. govorite o nekih tehnikah, lepilih, kartonih, za katere nisem še nikoli slišala. :) bom prišla na kak tečaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna knjigica Sonja! Dobra ideja :)
    Jaz bi jo pustila prazno, da bi obdarjenka sama noter kaj napisala, nalepila, itd.

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako lepa knjigica! Barve so mi ful lepe. Tudi jaz imam doma že celo zalogo tulcev toaletnega papirja, ampak se jih še nisem lotila.
    Bi pa tudi jaz pustila prazno, da si jo obdarovanka napolni po svoje.

    OdgovoriIzbriši
  20. Moj mali pa špara te tulce, da že skoraj hodimo po njih! Vidim da se bodo preselili!
    Čudovita knjigica! Roza sicer sploh ni moja barva, ampak se potolažim, ker je malo zelene vmes:) V tej kombinaciji izpade enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  21. Superlepa knjigica :-)))
    če bi jo jaz dala za darilo...bi jo najbrž pustila prazno :-)
    Če pa bi jo prejela za dailo...potem bi pa želela notr kej napisanga...men bi blo najbrž škoda notr pisat :-))

    OdgovoriIzbriši
  22. Odlična je! Ideja in izvedba! Jaz tudi raje pustim še prostor, da si prijemnik sam dopolni po lastnem okusu. Nerada vsiljujem svoje preveč zakoličene stvari. Všeč mi je namreč, če da vsak nekaj svojega v stvari, ki jih ima. Da se popolnoma ne podreja drugim.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ful lušna! Tudi jaz sem vsekakor za to, da ostane prejemniku nekaj prostora, da dodaja po svoje..

    OdgovoriIzbriši
  24. Sonja nekaj podobnega sem gledala ne enem blogu med vikendom, ker nimam tulcev, jih čakam :)
    Super izvedba!!
    Jaz jih pustim prazne, da sami dodelajo, čist po svoje. Pri kakšnem, ki ima izjave v smislu, jaz ne bi, da ne pokvarim, tud mal namignem kaj in kako...

    OdgovoriIzbriši
  25. Zelo lepo. Prav interesantno. Lep Pozdrav in Srečno Novo Leto...

    OdgovoriIzbriši
  26. Ni mi čisto jasno kako, ampak je za vidit super fajn. :) Itak je pa krasen, ker je roza barve. :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Me je prijelo, da bi odvila eno rolico darilnega papirja. Saj sem počakala da me je tudi minilo takšno početje :)) Ampak tale tvoja knjigica je zares tako lepa, da človek kar zasrbijo prsti, da bi ustvaril kaj podobnega.

    OdgovoriIzbriši
  28. Čudovita ideja, da o končnem rezultatu ne govorimo. Super!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...