23. jan. 2010

Srčkasto

Danes naj bi papirčkala.. pa me je ves čas mamil fimo :) v srčkastih oblikah. Najprej sem mislila narest samo enega, pa sta druga dva kar sama padla skupaj :)
In vsaj za enega vem, komu bi ga dala.. oz. koga sem imela v mislih, ko sem ga delala :)

Knjigico končam jutri, danes je pri nas kot kaže "poly-dan".

Prvi je bil na vrsti srebrn. Osnova je oblikovana kar z rokami, reliefno obdelana in spečena. Od silnega glajenja s prsti se brez kakršnega koli brušenja super lepo sveti. Spečen obesek sem namazala s tekočim polijem in ga oblekla v tanko plast belega polija. Ko je bila tudi ta druga plast pečena, sem po belem delu razmazala malo srebrne akrilne barve. Pa imam obesek :) Samo še osnovo moram skupaj spravit


Drugi je bil na vrsti roza srček. Že oblikovan srček sem prerezala v dve plasti in na sredo spodnje dodala stiliziranega ptička. Najprej sem spekla prvo plast in jo šele po peki prekrila z drugo plastjo. To sem vmes razvaljala, s šablono izrezala srček, reliefno obdelala in na spečeno osnovo prilepila s tekočim polijem. Spečen in po spodnji strani pobrušen srček sem kar s prsti popackala z rdečo interferenčno barvo.. super zgleda. Na fotografiji se precej bolj blešči kot v živo.
Obesek ponujam v licitacijo na forumu Mojpes, dodala pa mu bom še mini beležko.Če ste pri volji pomagati Zavetišču Horjul, vas vabim, da sodelujete v licitaciji za katerega od izdelkov oz. valentinčkovih darilc.



Zadnji na vrsto je prišel vzorčast srček. Nekaj poli ostankov sem oblikovala v srček in nato oblekla v poli palačinko z vzorcem, ki je čakala v hladilniku. Palačinko sem obrezala, da sem jo lahko oblikovala po osnovi, zagladila stike in spekla. Tudi ta srček sem premazala s svetlečo barvo, je pa v živo manj bleščeč.
Tale bi bil tudi edini primeren za obesek za ključe, saj nima štrlečih delcev.


21 komentarjev:

  1. Srček s ptičko je pa tako lepi, da se ga kar nisem mogla nagledat. Srčkasto krasni so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi so. Ampak ta zadnji....čisto nor!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsi srčki so lepi, najlepši pa je zadnji:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. oh ... s ptičko .... ne bi mogla narediti lepšega :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsi so prav srčkasti:) Meni je tudi zadnji naj naj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, saj se bliža Valentinovo, moraš malo srčkati:-) Tudi jaz glasujem za zadnjega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetovno kak si jih naredila. Prvi mi je zelo všeč, ker je taki 'zmučkani', drugi s tem motivom v notranjosti, ampak tretji, ta pa zmaga s svojimi prelivajočimi barvami in to, ko izgleda kot da bi nekdo zašil strto srce, odlično.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mega dobri so! Za poli nimam potrpljena (to zdaj že potrjeno vem), pri teh me je pa skoraj zagrabilo za probati.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako do dobri vsi po vrsti. In hvala za razlago. Me kar srbijo prsti, da bi šla fimat :)

    OdgovoriIzbriši
  10. U, kako srčkasti srčki ;-) Tudi jaz glasujem za zadnjega - zašito strto, razdvojeno srce. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  11. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    tazadnji je pravi srček:-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau zelo lepo, zadnji mi je najlepši!

    OdgovoriIzbriši
  13. Res so lepi srčki. Še posebno zadnji. Si me spomnila, da bo kmalu Valentinovo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Bas su lepi ali poslednji je moj favorit ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  15. O kaj so zanimivi, vsak je nekaj posebnega in veliko dela je vloženega.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lušniiiii

    tudi meni je najprej zadnji padel v oči

    OdgovoriIzbriši
  17. čudoviti.. vsi po vrsti, zadnji pa je res nekaj posebnega.. :) lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Uh, vsi trije so krasni, ampak tisti z ptičkom je pa definitivno moj zmagovalec.

    OdgovoriIzbriši
  19. krasni srčki! zadnji pa malček vodi pri meni.
    je tako zanimivo skombiniran.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  20. Zanimivo, tudi meni je najbolj padel ta zadnji v oči! Prav mega je!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...