6. jan. 2010

Kofetkarska knjigica

Aparata za filter kavo že dolgo nimam več, filtri pa so še vedno v omari. Včasih so prišli prav za kako precejanje, danes pa sem štiri uporabila kot osnovo za tole knjigico.

Filtre sem senčila po robovih in oblekla v vzorčaste papirje, ki sem jih po robovih prav tako senčila z Vintage Photo distress inkom. Da se osnova ne bi prehitro strgala, sem filtre na eni strani oblekla v senčen papir za čestitke. Luknjice sem naredila s krokodilom (Crop-a-dile) in filtre spela z obročki za knjige.

V vsakega od filtrov sem dodala kartonček, na katerega lahko prilepim kako fotografijo ali zapišem misel.

Prva stran se mi je zdela malce pusta, zato sem jo okrasila z nekaj izrezanimi papirčki, ki sem jih premazala z medijem za razpoke Crackle Accents. Ki sem ga uporabila tudi za lepilo.
Za dodaten kičast učinek pa sem dodala še nekaj Liquid Pearls v zlati barvi in črte vzorca na prvi strani poudarila s Stardust pisalom.
Zdaj pa knjigici manjka le še nekaj trakov, ki jih v pravi barvi nimam doma. In lastnica :)


25 komentarjev:

  1. Lastnica manjka, sigurno se bo hit našla :) Jaz sicer ne pijem kave in mi je zdej žal...
    Da je knjigica lušna, sem pa že nekje napisala, pa nč huda če še enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) Sonja, ti si živ dokaz, da čez sedem let vse prav pride :)) Super barve :)

    OdgovoriIzbriši
  3. mmmmmmmmmmm,kako mikavno,še meni bo kava zadišala:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Česa vse ne preurediš v knjigico:)Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. ok. dol sem padla. prav mi je. tak.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je všeč tale tvoja knjigica. Barve so tudi zelo zadete saj res spominjajo na kakšno vanilijevo kavico ali pa na tiramisu! Zelo lepi so tudi listki!!! Vsaka ti čast!

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetovna ideja spet. In fantastično si to skupaj sestavila in obdelala. Ti si prava reciklaža :-) in to v najboljšem pomenu besede.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšna knjigica, super izvedba in še bolj super za reciklažo. Zdaj bom še manj kaj stran vrgla ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kaj ti samo še po kuhinjskih predalih in policah iščeš uporabne stvari za tvoje odštekane knjigice, beležke ...? :)
    Zelo, zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa knjigica!Mega lepo narejena in super barve!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Res nenormalno dobra ideja ...
    Jaz samo dodajam (tako kot pri prejšnji objavi), da tudi jaz imam doma v predalu filter vrečke, aparata pa ne. :)))) Pa mi to nič ne pomaga, veš. :D Bi tebe še rabla!

    OdgovoriIzbriši
  12. Obvladaš res! Kar narediš je čudovito in natančno! Prav z veseljem pogledam na tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  13. SUPER si tole izdelala in dekorirala. Mmmm, mi že diši v pisarni po kavi:)

    OdgovoriIzbriši
  14. No, zaradi vaših komentarjev je še tok bolj luštno ustvarjat :) Hvala vsem.
    Zdaj pa že tuhtam, kaj bi se še dalo spravit v knjigico :)) ampak najprej moram malo pospravit :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tvoj blog se bere kot zapiski iz coprničine kuhinje, si kar predstavljam, da se police tvojega delovnega kotička šibijo pod težo vseh lončkov črnila, flomastrov, papirčkov, čopičev, raznoraznega orodja, od česar za dve tretjini sploh še nisem slišala...

    OdgovoriIzbriši
  16. Super je tale knjigica. Če se nihče drug ne javi za lastnika, se jaz......:):)! Fenomenalna je, super izvedba, ... Prava mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  17. Loddelina, ob tvojem komentarju sem se pa nasmejala :) Po moje rabim coprniške lastnosti bolj zato, da sploh kaj najdem med materiali in orodji :) Bogsivedi, kaj vse imam, pa sploh ne vem :)

    OdgovoriIzbriši
  18. O spet ena super idej in super dodelana!

    OdgovoriIzbriši
  19. Hi Sonja! Happy 2010! Wonderful creation! Love the use of filters. Thanks so much for your sweet visit! Have a lovely day! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Vau, kakšna knjigica! In kakšna dobra ideja za porabit stvari, ki se nam valjajo po hiši. Tudi barve so zelo všečne, res je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  21. Tole je pa super ideja! Bom mogoče mal kopirala! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  22. Zelo ponucna ideja! Tebi pa res nikoli ne zmanjka... ne idej in ne materiala, ki se ga da koristno uporabiti!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...