1. jan. 2010

Samolepljivi lističi dobijo oblekico

V poštni predal vsake toliko prejmem Splitcoaststampers-ovo navodilo za novo tehniko. Pogledam navodilo, galerijo in potem zaprem. Pred dnevi prejeto navodilo pa je pritegnilo mojo pozornost in sem ga šla zato še enkrat pogledat na Splitcoaststampers stran.

Idejo sem obdržala, dimenzije in končna obdelava pa so drugačni.
Za osnovo sem vzela Lidlov karton, ki se mi je zdel ravno prav trd. Za izdelavo pregibov sem uporabila ScorPal, za katerega sem še vedno prepričana, da je bil dober nakup.
Karton sem oblekla v papir iz novega paketa papirja, kupljenega na razprodaji pri Glitterpot. Za odtis in senčenje po robovih pa sem uporabila ColorBox blazinice, ki že dolgo čakajo na uporabo. Čeprav gre težko z jezika, so mi bile bolj všeč od meni sicer tako ljubih distressov :)
Čeprav me je mikalo, da bi prvo stran bolj okrancljala, sem le povsem plosko prilepila rožice. Sicer lističi ne bi bili primerni za v torbico.
Sredino rožic sem dodatno okrasila z Liquid Pearls v zlati barvi.


Prvi listič sem okrasila, vsi ostali pa so prazni.


Zdaj pa me v kuhinji čaka nova doma narejena igračka, moram it takoj sprobat :)) grem čestitkat :)

7 komentarjev:

  1. Prav luštno si oblekla blokec!Kakšna igračka???Sem že firbčna:):):)Hitro kaj pokaži:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če gre tale blokec v torbico, res ne more biti preveč okrancljan :) Meni je zelo lep in verjamem, da ga boš z veseljem vzela v roke vsakokrat, ko boš potrebovala listič.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja in dobra izvedba. Ravno prav okrašeno, da lahko daš v torbico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Po pravici povedano se mi zdi tegale blokca škoda za v torbico, ker je tako božanski. Raje ga nosi kar v roki naokoli, da ga bodo lahko vsi občudovali, ker je res zelo lep.:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo dodelan blokec, ga je prav škoda za v torbico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala :) Tale blokec pravzaprav ne bo moj ostal.. naj bi bil tako mini darilce.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super blokec :)

    Pa štampiljka mi je tudi zeloooo všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...