30. jan. 2010

Mačje dobrodelno II

Včeraj sem v dobri družbi sodelovala pri izdelavi mačkov za srečo za Mačjelovke. Ker je šlo drugim izdelovanje mačkov precej bolje od rok kot meni, sem se javila za žičkanje zankic in komaj dohajala. Nastal je kupček malih mucov za srečo in nekaj mačjih magnetkov. Vmes pa sem vseeno naredila še nekaj jedkanih delčkov za uhane. Poslikala pa ne, saj so eni odšli kar na ušesih nove lastnice :)

Še čisto pod vtisom prijetnega fimanja sem danes vendarle tudi sama pripravila tri mucke za srečo, ki jih bo Mačjelovka lahko ponudila na stojnici. Ker oči tudi slučajno ne znam narisat tako kot Vixi, ki se je muckov sploh spomnila in pripravila tudi navodila, sem se znašla malo po svoje :)


Da pa ne bi pečice kurila samo za tri mucke, sem spekla še nekaj jedkanih koščkov, iz katerih bodo nastali uhani. Ko se oljna barva posuši :) Če ne bi bila ura tako pozna, bi šla kar pečico zakurit in posušit :)

16 komentarjev:

  1. Joj, ti si res mojstrica. Roza bodoči uhani izgledajo čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obvladaš fimo, obvladaš knjigice in blokece, kaj naj še rečem. Lepo si oblikovala te mini muce in ti bodoči uhani že zdaj izgledajo super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhančki bojo fantastični, tudi mucke so zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ... ne razumem ... kaj naj bi tem muckom manjkalo?

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo ljubki mucki, uhano bodo pa megastični!

    OdgovoriIzbriši
  6. a moram sploh povedta, v katere sem se zajubila? v rozaaa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštno,pokaži nam še sestavljene uhančke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lušni mucki. Še lepši pa so koščki :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mucki so kjut! Jedkanje ti pa itak gre odlično od rok. A si uporabila pladenj za polže, ko so krogci tako lepo upognjeni? Moj še kar čaka ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem :)
    K, Vixi tko fajn nariše učke na gladek fimo z akrili, jaz sem pa raje odtise delala :) Pa sem čist zadovoljna :)
    Renata, ja pladenj :) Je kar nekaj časa samo stal tam, ko sem ga enkrat dobila :) Sem pa pogruntala, da bo treba še vadit, da bodo kosi enako veliki, če jih režem na pladnju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepi nagajivi mucki in uau božanski delčki za uhane.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti mucki, kakor tudi uhančki :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sem tako razočarana sama nad sabo :( Pozabila sem danes nataknit uhane, pa tako bi šli zraven črne oprave (in eni in drugi) in še huje, sem jih pozabila slikati. Bom popravila obe napaki v najkrajšem možnem času :) Tistili roza napolžani krogci s fino drobno čipko... čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  14. Aja in mucki so pravzaprav super, tudi z reliefnimi obrazki <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Vixi, saj one črne imam v planu še ene narest, v izogib kakim nesrečnim nadaljevanjem :) dokler se še spomnim, kaki so.

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, imam kar slabo vest - si moram vzeti čas in dobro pregledati tvoj blog - enostavno ne najdem več časa, da bi vsak dan sproti pregledala vse novosti. Vem, da ko bom začela brati, da bom kar nekaj ur "prilimana" ;)

    Mucki - bolj srčkani ne bi mogli biti.
    Za jedkane koščke pa lahko samo rečem: khmmmm, hmmmm, ja itak Sonja! Megastično!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...