28. jun. 2010

Leto je naokoli - ribezova marmelada

Malce več kot eno leto je, kar sem na blogu pokazala mojo prvo ribezovo marmelado. Nekaj sem je podarila, nekaj smo je pojedli. Kak kozarec pa še vedno skrit čaka v kotu omare.

V soboto sem se lotila grmičkov ribeza na vrtu in v družbi z dečvo pobrala vse, kar je bilo zrelih jagodk. Doma je sledilo prebiranje, smukanje s pecljev in danes končno kuhanje. 

Letošnja marmelada je drugačna, bolj po okusu ostalih jedcev. Brez peškic in lupinic ter z veliko več sladkorja. Ostanke iz posode sem pomazala s kruhom, je treba poskusit, kakšna je :) Kozarci pa se po obveznih 5 minutah čepenja na glavi prav obrnjeni hladijo.


Meni je lanska kisla ljubša. Še dobro, da je je nekaj ostalo.

21 komentarjev:

  1. Mmmmmmmmmm, domača marmelada, na kruhu,v piškotkih, v pecivu,..............Koliko varijant, pa vse so čudovite,čestitam ti za pridelek in uložene kozarčke, naj vam tekne.

    OdgovoriIzbriši
  2. super.mi smo pa sok iz ribeza delali;)

    OdgovoriIzbriši
  3. To se boste sladkali!!!
    Tudi jaz osebno ne maram preveč sladkih marmelad. Meni je najljubša bezgova, je malo trpka, a zelo dobra!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, marmelado moram še naredit preden gremo na počitnice. :D

    Naj vam tekne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ste bile pridne! Kozarci obrnjeni na glavo? Za to pa priznam da prvič slišim. Po treba sprobat!

    OdgovoriIzbriši
  6. A bo še en lonček zame? Pridem na obisk in prinesem še toplo francosko bageto in domače maslo!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgleda prav mamljivo tale tvoja in dečvina marmeladka ... jest bi se v četrtek popoldne kar sama povabila na eno žličko ;o) ... pa sej ni važn kere pasme je ... na moje šlaufe paše prav vse ;o)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje :)
    @ Suzana, pravijo, da je treba takoj za 5 min na glavo postavit, potem pa prav obrnit, da se bolj za gvišno zaprejo :)
    @ Loddelina, boš morala pa hudo hitro od doma do mene prit, če naj bi bila bagetka še topla :) Viš, tople bagetke so pa bile klasika vsako jutro na Korziki :)
    @ Čarobna, malo je dni, ko obiski ne pridejo v poštev in tale četrtek paše med njih. Nam ravno okna menjajo, bo polna hiša. Bova morale kak drug dan najt.

    OdgovoriIzbriši
  9. :))))) mi smo pa ta vikend družno delali sok :))) sestra je nabirala, jaz sem prala flaše, čuvala sokovnik, natakala in zapirala, mami je pa vse nadzirala :)))
    Ma se mi še vedno tresejo roke od tresenja flaš :)))


    Ribezovo marmelado sem pa enkrat tudi jaz kuhala, pa mi ni bila všeč :( ne vem, zakaj. Zato je po tistem še nisem in verjetno tudi ne bom, ker imam neizmerno rada mamin ribezov sok :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ribezove marmelade pa še nisem delala. Le džem in sokove. Najbrž mora biti dobra, vsaj na sliki zgledajo tile kozarčki kar za odpret.:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi meni je všeč ribezova marmelada, če je brez pečk in kisla. Predvsem za kakšno pecivo dušo da ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Njami! Mi ponavadi ribez mešamo z malinami, ki imajo več arome, ribez pa da tisti kiselkast okus, pa še želira bolj. Za pecivo 1A.

    OdgovoriIzbriši
  13. @ BM Saj meni je tudi sok všeč, samo v.d.tašča tako sladkega naredi, da mi ne gre :)
    @ Saša Zjutraj sem mislila že načet tisti kozarec, ki ni čisto do vrha poln. Ker je včeraj zgledal, kot da se ne bo čisto zaprl.. danes pa pokrovček tudi mignil ni :( Pa naj bo, sem morala drugo družbo maslu najt :)
    @moi pri nas so šle maline v pohorsko omleto, ki jo je B. za večerjo delal :))))) ni bilo za mešat.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi pri nas se borimo z ribezom. Punčki ga ful radi jesta, tašča bo skuhala sok, jaz se pa morda lotim in naredim ribezov žele, ki je tudi prijetna družba maslu na kruhu. Ampak ni kaj, vsebina tvojih kozarčkov izgleda prav slastna.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooo super pridna si, da sama doma delaš marmelado. Pri nas je ponavadi slivova domača pa je tudi dobra (:

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojla.
    Podelila sem ti nagrado za tvoj čudovit blog.
    (http://teyaustvarja.blogspot.com/2010/07/sweet-blog-award.html)
    Lp. Teya

    OdgovoriIzbriši
  17. mmm slastno..jezik do kolen :)
    js tut že komi čakam na maline z vrta, ki se bodo kmal spremenile v džem..ni ga čez domače džeme...

    OdgovoriIzbriši
  18. Pokukaj na moj blog. Nekaj imam zate!

    OdgovoriIzbriši
  19. Mmmmm, slastno. Zdaj si me spomnila na babičino ribezovo marmelado, ki sem jo vedno pri njej jedla, ko sem bila še otrok.
    Na mojem blogu te čaka nagradica.

    OdgovoriIzbriši
  20. Domača marmelada je vedno slastna, čeprav bolj navijam za sladko varianto. Nisem pa tako pridna, da bi zdajle kaj kuhala, prevladuje farniente. Vseeno pošiljam nagrado, ker občudujem tvoje izdelke in blog.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...