10. jun. 2010

Moje rastlinice lepo rastejo.. pa vaše?

Lani proti koncu sezone sem iz nekaj doma pridelanih paradižnikov pripravila semena za novo setev. Žal ne iz vseh vrst, ki smo jih imeli. Male rastlinice, ki so zrasle iz semen, sem vam že pokazala :) Ampak zdaj niso več majhne..
Nekaj jih raste na mojem balkonu, nekaj sem jih zamenjala za druge rastlinice, preostale pa odnesla k tašči na vrt. Meni kar lepo rastejo, upam, da tudi vam, s katerimi sem rastlinice menjala.

Prav luštno je prit na balkon med zelenje.


5 komentarjev:

  1. fino!naši paradajzi so zelo lepi in tudi bazilika se je že razrasla;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res, krasno je priti na zelen balkon. Sporočam, da tvoji paradižnički zelo lepo rastejo. Tiste moje sadikce imajo že celo cvetove (nastavke, bolj natančno). Tako da ... na paradižnike! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi so :)

    Sonja, ko bod plodovi, pa le objavi... Če jih mami še ima, ti bom poslala semenčka za manjkajoče...

    Enkrat, ko bom imela svoj vrt... bom pa najbrž jaz iskala različne :) Ker pride solata tako zelo lepa...

    OdgovoriIzbriši
  4. vesna, Sandra, me veseli, da rastlinice rastejo.
    Tele moje so iz naknadnega sejanja, tako da so še manjše. Večje pa vse že dolgo na vrtu rastejo. Tiste bi mogla poslikat, jih je cel kup :)))
    Gordy, bom kar vse sorte kar jih imam pripravila, da nadaljujemo linijo.. Če oz. ko boš rabila, pa povej :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ vidiš, to da bi še enkrat posadila paradižnike, mi pa na kraj pameti ni padlo. No, zasadili so se sami ... češnjevci.

    Letos sta me s sadikami oskrbeli tašča in mama od svakinje. Lepo uspevajo in upam, da bo vreme služilo tako kot lani, ko sem zadnje pobrala konec oktobra :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...