5. jun. 2010

Take dni imam rada

Večino današnjega dne sem preživela med dolenjskimi griči v dobri družbi. Ravno prav nas je bilo, da smo lahko vse klepetale, se smejale, uživale v dobri hrani in pijači ter gostoljubnosti domačih. In celo ustvarjale.

Del popoldneva smo namenile izdelovanju slončkastih čestitk pod taktirko BojeMoje.

Moj slonček po njeni predlogi v meni ljubih barvah.


Med klepetom sem izdelala tudi knjigico, sestavljeno iz mini ovojnic,  za gostiteljico. Ki jo zdaj čaka še kar nekaj dela, da jo dokonča, napolni.. Le fotografirala je nisem :)

7 komentarjev:

  1. Joj, itak se vsa stopim in raznežim ko vidim karkoli slončkastega. Ampak tale je pa res še posebej krasen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti slončki pod taktirko BojeMoje so res tako ljubi, da ti enostavno morjao biti všeč, ni druge :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo! Sem brskala po tvojem blogu in si kot ena skrinja, polna idej. Česa vsega se lotiš! Vse pohvale!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tile slončki ala BojaMoja so res luštni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Luškan slonček in super za delavnico. Take ti dajo veter pod krila ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jeeeeejjjjj Sonja ... meni so tele tvoje barve takooooooooooooo všeč ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...