5. jun. 2010

Z veseljem pobarvano, z ljubeznijo zašito

Že nekaj časa me je mikala knjiga Alise Burk Canvas Remix. Pa sem jo kupila in jo včeraj prejela.

Ko bo kaj več časa, se lotim natančnega prebiranja. Včeraj pa me je zamikalo packanje po blagu kar tako, brez razmišljanja. Iz omare sem vzela ostanek starega bombaža z otipom jeansa, ga zaščitila in porisala.

Kos je bil ravno prav velik za tole torbico.
Tokrat je večja, dolga 16 cm.
Akrili so blago ojačali, zato je bolj kompaktna.





Iz tako obdelanega blaga pa bi verjetno celo torbico nosila.. Sicer mi je blago vedno preveč mehko.

11 komentarjev:

  1. Super torbica, res je čudovita. Pa taka luštna velikost je ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar mi je pri tebi zelo všeč, je to, da si presneto dobra v celi paleti tehnik. Vedno nam ponujaš nekaj novega in do konca izpiljenega! Res si vsestranska in torbica je prav ena a !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha, ta pa ne bo za šminke, ampak ...? Za karkoli bo, je čudovito uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, še lepša, le kaj nam boš še pokazala :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično si jo pobarvala! Mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi tele torbice ti gredo odlično od rok, pa mimgrede še malo blago porišeš ... krasno res!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kreacija. Si pa res od sile.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ena lepša od druge, kar naredi še kakšno, barvanje ti gre zelo dobro:)

    OdgovoriIzbriši
  9. aaaaaa? od kod ti letijo:-)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...