13. jun. 2010

Strah je votel...

Od kar pomnim, so morali biti izdelki, ki sem se jih lotila, nekaj posebnega, vnaprej splanirani in po planih končani, blago do konca izkoriščeno.. nič nepremišljenosti, spontanosti. Vse vnaprej planirano, do pikice popredalčkano.. ustvarjanja kar tako, zaradi veselja ne pa končnega izdelka, sploh nisem poznala. Me je bilo preveč strah neuspeha.. ki to sploh ni.Vedno je bilo.. Joooj, kaj pa če mi ne uspe..
Šele zdaj, pri 40 in +, ugotavljam, da je packanje kar tako, brez plana vnaprej, čist fajn.
Tako sem na mizo dala ostanek blaga, zagrabila čopič in barve ter kar potegnila.. vmes me je sicer zagrabila panika, kaj iz tega bo.. ampak zdaj že upam it naprej. Strahu ni več. Saj se mi ne more zgoditi nič hujšega, kot da v packanju pač uživam, rezultat pa vržem stran.

Šele zdaj, ko to opažam pri sebi, tudi pri nekaterih drugih vidim, kako zelo blokirajo sami sebe s tem, ko se vnaprej bojijo posledic lastnih dejanj. Pa jim dostikrat le ta sploh ne morejo prinesti nič slabega. Strah je res votel, okoli pa ga nič ni.

Danes na hitro napackan kos blaga se bo kasneje, ko bo suh, spremenil v nekaj uporabnega.

7 komentarjev:

  1. Super si tole popackala. Ja, včasih je res tako, da nekje na sredini pomisliš: joj kaj sploh bo iz tegale, saj ne bo nič uporabno. Ampak vseeno pa je tisto veselje in trenutek. Pa čeprav bo ocena uporabnosti 1 ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita packarija, pa da vidmo kaj bo iz tega nastalo :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Najbolj od vsega nas ovira strah, ja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko ne gre več naprej, se za tisti dan ustavim, pa nadaljujem kdaj drugič. Samo da v tistem trenutnem času uživaš! Da pa ti kaj kdaj zavržeš, pa skoraj dvomim (ne moreš takšnega ponečedka narediti).
    p.s. sem imela tako zmešane črke, da sem raje še enkrat napisala!

    OdgovoriIzbriši
  5. komaj čakam, da vidim kaj bo iz tega nastalo, sigurno bo super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni to tvoje "packanje" ne deluje nepremišljeno. Deluje usklajeno in načrtovano. Sicer pa sploh ni pomembno - pomembo je, da je en strah manj in ena krasen polizdelek več.

    Bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, izrezano je že, zašito pa še ne :) bo. Danes sem se lotila nečesa drugega :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...