20. jun. 2010

Na mizi: Uhančkanje

Teden in več so me na mizi čakali na pol pripravljeni delčki za uhane.

Tile so za eno Špelo, ki bi rada imela črno rdeče uhane. Upam, da ji bodo všeč.



Tile drugi pa so poskus kopije uhanov, ki sem jih naredila pred časom. Pa se je en izgubil neznano kam. Upam, da bodo tudi tile, čeprav malo svetlejši, pasali k jopici.


Občutek je že boljši. Miza je lažja za nekaj nedokončanih projektov.
Zdaj pa novim zmagam (nedokončančkom) naproti :)

5 komentarjev:

  1. Pa si res produktivna ta vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšno vodo pa si začela ti pit?A ustekleničeno:):):)
    Super, da imaš spet voljo in izdeluješ lepote!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti so, a prvi so najlepši :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tisti prvi so mi res čudoviti. Za moj okus veliko lepši od drugih, ki so tudi lepi.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...