23. jun. 2010

Marjeta, hvala

Konec šolskega leta je tudi čas, ko se s skromnim darilcem lahko zahvalim učiteljici Marjeti, ki je z nami preživela do sedaj najtežje obdobje šole. Ki je v dečvi prepoznala obe skrajnosti: otroka s posebnimi potrebami in na drugi strani nadarjenega otroka. In jo v njenih obeh skrajnostih razumela, podpirala, ji pomagala, da je prebrodila ti dve leti. In ob tem zelo napredovala.

Pogrešali jo bomo.



Priznam, da me je strah novega šolskega leta. Ko bo treba na novo zastavit sodelovanje z učitelji pri prilagoditvah, ki jih dečva potrebuje.

16 komentarjev:

  1. Čudovita zahvala za učiteljico Marjeto! Dobro se spočijta med prihajajočimi počitnicami, da bosta jeseni polni delovnega elana. :) Zdaj pa res možgančke na off in uživat, kajti verjamem da si obe zaslužita malo oddiha. ;)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušno darilce za zahvalo. Pa veliko uspeha in moči, da ti v jeseni že na začetku uspe vzpostavit "stik" z novimi učitelji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa pozornost in krasno darilo za učiteljico! Zopet ena lepa tvoja knjigica :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lušno darilce si naredila za zahvalo in vse dobro jeseni

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, držim pesti, da bo tvoja deklica še naprej deležna sprejemanja in razumevanja. Malo poznam šolo od znotraj - sem bila 24 let tam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa zahvala za učiteljico!
    Mislim, da se bosta z dečvo tudi drugo leto lepo znašli in prilagodili delo z učitelji.In vse bo še dobro, boš videla:):) Zdaj pa veselo na počitnice, uživajte 100/uro!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako pridno papirčkaš zadnje čase. :) Lepo poslovilno darilce.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uhh, bolj švoh pridno :))) Tele sem se lotila včeraj zvečer, ko sem s kofetkanja prišla :))) Še dobro, da imam voščilnic dosti na zalogi.
    S šolo smo danes res zaključili, smo imeli še zadnji sestanek z vsemi učitelji. Od katerih jeseni njen ostaja samo eden. Kar mi je čisto prav, če sem poštena :) Spremembe so včasih tudi fajn.
    Predvsem pa se veselim popoldnevov, ko bom prišla domov iz službe in mi ne bo treba prvo v roke zagrabit urnika, preverit pri dečvi, kaj so delali, kaj je za nalogo, kaj za učit, česa ni razumela v šoli in potem celo popoldne skrbet, da bo zvečer vse narejeno.
    Zdaj bom končno spet lahko samo mama, ne pa popoldanska učiteljica.. Jupiiiiiiiiiiiiiiiiii.

    OdgovoriIzbriši
  9. Darilce je prekrasno, obe si zaslužita počitice, uživajte na xy potenco!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepo darilce. Vama z dečvo pa želim lepe počitnice in potem še lep začetek novega šolskega leta.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo darilce! Zdaj pa le uživajte zaslužene počitnice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Darilce je super, kot vedno spedencano in zaključeno v dovršeno celoto. Želim ti lepo brezskrbno poletje in lahkoten jesenski začetek. Tudi spremembe so dobre in če jih sprejmeš se vse izteče gladko.

    OdgovoriIzbriši
  13. Pridna mama :) Meni je toplo pri srcu, ko se kakšen otrok "spomni" in se ob koncu leta zahvali s skromnim darilom. Včasih mi je dovolj že zahvala.
    Res lepo darilce si naredila za učiteljico Marjeto. Želim, da bi bilo takih čimveč. Povsod. Na vseh šolah.
    Želim vam lepe in prijetne počitnice.

    OdgovoriIzbriši
  14. ♥ ♥ ♥ lepo darilce :)

    V novo šolsko leto pa le pogumno!

    OdgovoriIzbriši
  15. lepo darilce - obema dober oddih in seveda, veliko uspeha, ko bosta štartali v novo šolsko leto! kaji pa poljubček in objemček z moje strani!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...