25. jun. 2010

Nova torbica

Današnji prost dan pa res paše.. še posebej, ker za njim prideta še dva prosta dneva :) In po 5 delovnih dneh dopust :)
Najprej sem zelooo na počasi spila kavo v pižami, pregledala bloge, mal mailala in se nato lotila miganja :) Pereta in sušita stroja sama, tako sem se lahko lotila nove torbice.
Model se da videt na netu v razni izvedbah, način izdelave pa je po moje, saj se mi ni dalo iskat navodil. Pa tudi zato, ker je za mojo picajzlasto dušco dobro, da tudi z notranje strani torbica izgleda lepo, zaključeno. Žal mi je le, da je nisem podložila z vatelinom in mogoče prešila, bi bila veliko bolj kompaktna.
Ker tudi pri rezanju blaga nisem kaj dosti preračunavala, upoštevala sem le dolžino zadrge, so dimenzije malo hecne. Visoka je 8 cm, dolga in široka pa tam okoli 14 cm. Pojma nimam, za kaj jo bom uporabila :)))
In ja, še vedno mi je žal, da je nisem podložila in bi bila bolj kompaktna.
Podložena je z roza kockastim bombažem, ker so na blagu tudi roza rože. Edina na torbici je na dnu :))) Rožast material je s kupa skoraj 10 let starih ostankov blaga, ki sem ga kupovala v trgovini Črna mačka, prodajalni Predilnice Prebold. Škoda, da je toliko naših tovarn in prodajaln z blagom zaprtih.
Verjetno bom naredila še kakšno, drugačnih dimenzij. In podloženo.

12 komentarjev:

  1. Jaz sem si ravnokar kupila dve zadrgi, da se prisilim šivat še kaj drugega kot samo krilca. Upam, da bo kej ratalo. Počasi se daleč pride. :D

    Lepa torbica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno porabljeni rozasti ostanki! Tale barvna kombinacija mi je zelo všeč :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč kombinacija barv. Bo to kozmetična torbica za na dopust? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja, od kar si začela delati te simpatične torbice me že matra, se tudi sama poizkusim. Res so totalno kjut! Pa čim daljše, užitkov in brezdelja polno poletje ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :) No, zdaj pa še ostale hitro pokažite :)
    Ni nič tako težkega, da vam ne bi uspelo iz prve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zanimiva in fajn torbica! Notranjost mi je še posebej všeč, ker je tako lepe barve. ;)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšna dobra kombinacija barv! Res ti zavidam, da si tako vsestranska!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav fajna je in zelo se mi dopade ker je taka kocka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super dimenzije Sonja. Ful je luškana. In ne skrbi, kaj dati vanjo ne bo dolgo vprašanje. Torbičk ni nikoli preveč, še posebej če so takšne luštkane večnamembnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna torbica in zanimive dimenzije.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljena!

    Mene pa zanima, kje dobite kroje za take torbice?
    Najbolj me zanima kroj za "jeans" dribižnico z angelčkom.

    Hvala za odgovor in lep pozdrav =)

    Jerneja

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...