9. jun. 2010

Zapravljanje..v roza

Že dolgo se nisem važila z novo igračko. No, saj pravzaprav razen barv in kakih malih dodatkov niti nisem kaj dosti kupovala.
Po obisku pri Vladki in izrezovanju šablon za risanje po hčerinih majicah (no, tudi na mojih dobro zgleda) me je mikal Cricut. Pa sem se uspela obranit, prepričat, da bi ga premalo uporabljala. Priznam, izostanek pričakovanega priliva je tudi pripomogel k odločitvi :)

Potem pa je bil naprodaj tale lepotec, ki sem ga že večkrat opazovala na video posnetkih .. pregrešno drag, ampak skozi debelo lepenko, ki mi je najbolj všeč za platnice knjigic, preverjeno odpelje kot skozi "putrček". Pa pravijo, da ima doživljenjsko garancijo, kot Bind-it-all, ki ga že lep čas imam. Pa roza je :)

Paket so mi iz dostavne službe dopoldan pripeljali kar v službo. Sem se zadržala in neodprtega hitro odnesla v avto. Po službi sem morala dečvo odpeljat na redne tedenske dejavnosti in spet ni bilo časa.
Ko sem bila končno doma, sem s škarjami napadla dobro zavit paket in iz njega vzela..

... moj novi rezalec debelejših materialov. Zaljubljena :) Zdaj bom lažje pospravila vse knjižne dolgove in obljube..
Ste opazile, da je rozi????? Zutter je firma zame :)))))


Se mi zdi, da bo zdaj giljotina iskala nov dom :)

Ob odpiranju ovoja pa si nisem mogla kaj, da se ne bi spomnila BojeMoje :)))) tale papir bi bil prav gotovo kot naročen zanjo. Še zaščitne plasti na eni strani ne bi bilo potrebno odstranjevat, je že pripravljen za njene čudovite valovite predelave.

11 komentarjev:

  1. Igračka super zgleda, nedvomno boš z njeno pomočjo naredila spet prekrasne izdelke. Da je pa rozi pa sploh zakon :-)))
    Glede kartona... vse kar vidim valovito, pomislim na BM in njene slončke :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O nova igračaka!Ti prav privoščim.In hudo- roza je!!!:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. mislim, da bi bilo zelo zanimivo poškilit v tvojo omaro in firbcat kaj vse skriva ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja res, česa vse ti nimaš, kolikor ti pač sledim, pa čestitke za novo igračko :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Grrr... pride B. zvečer domov in vpraša, če je to za ploščice rezat :((((


    Hmm.. čeprav pravzaprav glih tako zgleda :)))) samo ful cenejši bi bil za ploščice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz obožujem vse rezalne pripomočke in prej ko slej si bom morala nabavit tudi sama nekaj. Ta Cricut je res interesanten, samo tudi meni cena ni všeč :-) Super za tvojo novo igračko in vem, da boš spet ustvarila kakšne krasne albumčke, komaj čakam.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za novo igračko, ki zgleda tako lepo roza!! :) Upam, da kmalu vidimo knjigice in še kaj, kar bo izrezala tvoja čudovita nova igračka. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Priznam, na začetku sploh nisem vedela kaj gledam na sliki, potem mi je pa skozi branje vžgalo, da je to en cortkan rezalnik. Sama imam tako konjskega in starega, da čisto drugače izgleda. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam za novo igračko Sonja! Fajn ustvarjaj.
    Me pa zanima koliko velik papir/karton gre tule noter?

    Ko boš rabila šabčone, pa se kar oglasi ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Koki, mogoče bi pa jaz tole spakirala in k tebi na kavo prišla :)) pa si sama ogledaš.. jaz pa premislim, če kako šabčono rabim :))))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...