20. jun. 2010

Na mizi: Iz malega v veliko..

Še vedno pospravljam z mize, vendar s tem izdelkom pospravljanje za ta vikend zaključujem. Prihodnji vikend pa je dooolg :) No, vsaj daljši od tega. Če bom kaj pridna pri pospravljanju, pa je v veliki meri odvisno od vremena.

Malce porisan kos blaga iz tele objave sem odrezala, podložila z vatelinom in oranžnim bombažem ter se lotila prešivanja.
Za osnovo sem vzela krog, zato je oblika končane torbice drugačna, bolj razpotegnjena. Tudi torbica to pravzaprav ni več, saj vanjo brez težav spravim zobno ščetko in taveliko krtačo za lase. Pa še ostane prostor.
Po tistih malih začetnih torbicah, je tale kar velika. 
 


Pri vsaki naslednji torbici poskušam ugotovit, kako jo izdelat hitreje in bolje. Navodila nikoli ne povedo vsega. Mogoče pa je zdaj že čas, da poskusim še kak drug model.

26 komentarjev:

  1. Super torbica, meni vsekakor take malo večje bolj "dišijo", s tistimi "za šminko" res ne bi vedla, kaj počet:)) Tvoje pa so še sploh posebne, ker jih sama poslikaš. Ti pa res znaš izkoristit vikende!

    OdgovoriIzbriši
  2. Torbica je čudovita saj ima čudovito blago :-)) no tudi sešita je lepo !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si danes čisto hiperaktivna, jaz ti sploh ne sledim več. :)
    Zelo luštna torbica. Takšnih ni nikoli preveč. Jaz jih imam za vse živo, tudi za ustvarjalni material.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je zelo všeč!!!!In res, kaj se dogaja s teboj?A si kaj takega pojedla?Toliko objav v tako kratkem času!!!In vse so super izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :)
    @Alenka, saj zdaj bo pa mir za nekaj časa :) Sem pospravila polizdelke. Pa še spočit se moram, tole je prehudo :)))))))
    Ne, hecam se.. super vikend je bil. Uživala sem v vsem tem ustvarjanju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je in nikoli si nisem mislila, da bo tole prišlo ven. Le hitro še kaj pokaži, ker so mi tele torbice res simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  7. kaj je lepa, ja take so mi všeč, malo večje, pa potem je ena premalo in jih je treba več, hahaha

    OdgovoriIzbriši
  8. Hiperaktivna ženska, ni kaj! Torbica je zelo lepa in zanimiva. Všeč mi je tvoja unikatna poslikava. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro ti tole pospravljaš :-) Torbica je krasna, pa še prostorna povrhu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super je si uporabila tisto blago. Že takrat me je firbec kaj bo nastalo in prav vesela torbica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sem vedela, da bo tudi končni izdelek iz porisanega blaga čudovit. Tudi mene čaka odrezano blago za tako torbico. Se že veselim vikenda!

    OdgovoriIzbriši
  12. Uh, uh, mega! A tisto rumeno je doma delan šrek trak naokoli? Zadnjič sem našla en super tutorial za delat šrek trak ... če sploh rabiš ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa in zelo uporabna, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna je! Grem gledat za nazaj, kaj si vse počela ta vikend. Se mi zdi, da sem kar nekaj zamudila. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vsem za prijazne komentarje.
    @K jaz se izrezovanja lotim z orodjem s tele slike, le alu ravnilo dodam http://www.mojalbum.com/sonja/pripomocki-za-delo/podloga-in-rezilo-ki-ju-uporabljam-pri-izdelavi-odejic-tisto-zeleno-so-sablone-za-izrezo/9310870
    Za zapogibanje robov, če je to potrebno, imam pa tudi eno vodilo že dolgo doma.
    Ampak tutorialov ni pa nikoli preveč, se vedno lahko kaj novega naučim :)

    OdgovoriIzbriši
  16. a ni fajn izkoristit in preplest različnih znanj in talentov... malo poslikaš blago, malo skrojiš in sešiješ... kaj še bo? :))
    čudovitkica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  17. krasna je!!!! uffffff, kdaj prideš na inštrukcije??? :))))

    OdgovoriIzbriši
  18. @ mojca, meni je tudi fajn, da lahko pokombiniram, kar sem se do sedaj že naučila.

    @ Sandra, a me boš kaj novega naučila? :))))

    OdgovoriIzbriši
  19. Si bila pa res hiperaktivna ta vikend! Le kaj bo nastalo drugi konec tedna?! Si res prava mojstrica, česarkoli se lotiš, ti uspe 1000%!
    p.s. kdaj boš pa spet kaj risala?

    OdgovoriIzbriši
  20. @ Suzana, hvala. Prihodnji vikend bo verjetno spet več polizdelkov in manj za pokazat :)
    Risanje pa prav pogrešam, ampak moram najprej malo pospravit dolgove, kar sem obljubila, potem pa spet moje uživanje pride na vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Prekrasna torba!!!!! Izgleda tako umjetnicki i prekrasno! Kao da je napravio neki dizajner! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  22. Oprosti, te ne ignoriram, ampak očitno sem se uspela ne naročit na komentarje, kokodajs jaz, pa sem malo pozabila. Torej, tole: http://www.prudentbaby.com/2010/05/how-to-make-bias-tape.html ne izključuje tvojih orodij ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ooooo, kak blog :))) Mogoče bi bilo pa bolje, če bi me ignorirala :))))

    OdgovoriIzbriši
  24. Sonja, sešila si tako SONČNO torbico, da bi jo človek odprto samo gledal in božal. Tvoje ročice niso samo zlate, temveč tudi PRAVLJIČNE!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...