25. jun. 2010

Še ena mala se je vrinila

V planu sem imela drug model, pa je nastala še ena micena polkrožna torbica.
Zunanja plast je ostanek vezenega jeansa, podloženega z vatelinom in spet.. roza bombažkom :) Roza rožast vzorec je vezen naknadno, da sem z njim povezala vse tri plasti.
Osnovno navodilo z bloga Timotei sem že spremenila in našla meni bolj ustrezen način izdelave. 
Ta torbica mi je res všeč :)

Jutri pa novim poskusom naproti. Če bo kaj časa.

18 komentarjev:

  1. Pa saj ne morem verjet! Vsakič, ko mislim da si naredila najlepšo torbico, presenetiš in narediš še lepšo! le kaj bo nastalo danes!?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta je pa res cukrček. Lepo jeansasta od zunaj, z metuljčkom, notri pa prav nagajivo rozasta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Že včerajšnja mi je bila všč. Ta pa je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo mi je všeč.Barvna kombinacija je super in izdelava zelo natančna. Všeč mije da je zadrgica tako lepo všita in zakrita tudi z notranje strani. Tudi sama imam v načrtu preizkusiti tam model torbice. Upam da v kratkem.

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ super luštne torbice delaš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tele male polkrožne torbice so pa takooo luštkane.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo simpatična torbica. Barve so pa itak krasne. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...