22. jun. 2010

Kuharska v viola

Samo za okus sem jo že pokazala v tej temi
Zdaj, ko je knjigica pri novi lastnici, lahko pokažem malo več :)

14 komentarjev:

  1. Luštna kuharska knjigica je ratala ... mi je všeč izbor barv ... lastnica je lahko upravičeno ponosna nanjo ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, še enkrat hvala! Tvoja knjigica je res prekrasna in ja, res sem ponosna lastnica. Takoooo čudovitih barv je in takooo lepo je narejena :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite barve! Sploh prva stran je full lepa! Meni bi bilo kar škoda po njej pisat... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako živahna kuharska knjigica!!!!Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam, Andreja, ker si dobila krasno knjižico za recepte. Tebi, Sonja, pa zato, ker si zopet naredila nekaj čudovitega. Všeč mi je, kako se tisti čipkast trak nadaljuje v okrasek, narejen z belim svinčnikom po predpasniku.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa knjigica. Všeč mi je barvna kombinacija. Nova lastnica je sigurno zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je luštna in zdi se mi, da bo prejemnica zadovoljna ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav simpatično razigrana kuharska knjižica je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Barve so fantastične! Knjigica je res lepa in naj novi lastnici dobro služi. :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Barve so mi seveda zelo všeč in nasploh cela knjigica je prav simpatična. Naj se v njej nabere obilica slastnih receptov.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasne barve in seveda izvedba. Predpasnik je pa najboljši :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole si super naredila! Predvsem prva stran je krasno dodelana! Tudi jaz ne vem, če bi pisala vanjo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Sonja, mene je totalno navdušila: polna, večplastna, energična - ljubim to in res ti je uspela ena a!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...