18. jun. 2010

Na mizi: Mini knjigici v nastajanju

Vremenska napoved za vikend je bolj slaba, kar pomeni, da bom lahko ustvarjala :) Začela sem že kar danes.

Nastajata dve mini knjigici za deklici..
Medtem ko čakam, da se platnice posušijo, grem rezat lističe. 

5 komentarjev:

  1. Tole bo pa zanimiv vikend:):) Pa zgleda , da tisto v vodi že popušča:):):) Hvala bogu!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, zgleda je v našem bloku že ok voda :) Pa pri tebi? Če te še ni zagrabilo, pridi k meni na kak kozarec al pa dva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooooo lepo, ti pri papIrju .. jaz pa morda pri šivanu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Papirji so že čudoviti, tako da tudi končni izdelek zagotovo ne bo razočaral. ;)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  5. joj, kaj bosta lepi:)))) sej moj naslov pa imaš:))) hec:))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...